< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2011 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Travanj 2010 (5)
Ožujak 2010 (9)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yep/NoP

by x.LiLBuTEviL.x

Opis bloga

my crazy life...
nekad dosadan...
nekad zanimljiv...
zapisan u ovom mom malom carstvu...

ME, MYSELF & I

IME: Dea
DATUM ROĐENJA: 17. 02. '94.
MSN: how_does_it_feel_666@hotmail.com

MOJA ABECEDA

A - A_ _ _ _ _ _; jedna ljubav iza mene, koja neda mi da krenem.. cry
B - BAKAR; moja svakodnevna destinacija dead
C - CAMBI; najdraža klapa pjeva
D - DEA; moje cijenjeno ime zujo
E - EKIPAAA; a moji grobničani.. party
F - FEJS; danonoćna zanimacija lud
G - GROBNIK; najlipji kraj cerek
H - HRVATSKA; ponosna na svoju zemlju hrvatska
I - IVA; joj ludog li bića.. alkoholičar. rofl
J - JAZ, MAX, CORNER, STREET, COOPER, PU ČEPA, lalala...; kako je lipo va našoj oštariji, va oštariji grobničkoj cerek
K - KOKTELSI; najjača grupa cerek
L - LONDON; želja mi je otić tamo jedan dan wink
LJ - LJUBAV; nešto predivno... il bar tako kažu bang
M - MAŠKARE; ajoj, obožavam ih, peto godišnje doba cerek
N - NOVA GODINA; 1.1.2010. - odonda sve ide nizbrdo cry
O - OČI; nešto najljepše na dečku... yes
P - PŠB; nema nas svijet smijeh
R - RJEČINA; i Dive Ribe, samo tako daj wink
S - SUMRAK SAGA; najjače knjige thumbup
Š - ŠTRIGIĆ; najvažnija osoba u mom srcu cerek
T - TAYLOR LAUTNER; najbolji glumac thumbup
U - USPOMENE; najljepše čuvam u srcu smijeh
V - VALENTINOVO; zašto to uopće postoji? -.- namcor
Z - ZEKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO; bez objašnjenja cerek
Ž - ŽELJE; ah, uglavnom neostvarive... no

SVE I SVAŠTA

blogovi.....

8b - freaks 4everthumbup
moj i Dorin blogthumbup
Doky i Lucythumbup
Patathumbup
Tajathumbup
Nikolathumbup
Dorathumbup
Evathumbup

...GLUPOSTI...


KAD ODLAZI NETKO KOGA VOLIŠ,
A MINUTE POSTAJU JOŠ KRAĆE,
NEMOJ PLAKATI
IAKO TI SE PLAČE...
SVAKI ODLAZAK TREBA SHVATITI
JER LJUDI ODLAZE DA BI SE MOGLI VRATITI...


Mnogo puta u zivotu krenem,
a onda stanem!
Mnogo puta se zaljubim,
a onda se razocaram!
Mnogi ljudi produ kroz moj zivot,
i samo odu!
Mnogo rijeci cujem,
one uglavnom bole!
A onda stanem i shvatim da
nije sve crno!
Okrenem se i vidim tebe,
jedinu osobu koja nije otisla,
jedina koja je jos uvijek tu i
cini moj zivot ljepsim!
Zato hvala sto postojis...



Pismo prijateljici...

Prijateljice, jednim posebnim tonom
Tebi se sad obratiti želim.
Dobih milost od Boga, blagoslov neba
Nazrijeti bit stvarnosti jedne, duboko.

I danas me je znalo zaboljeti srce…(o tome ti pričah)
Tad u glavi misli mi se stvoriše o smrti
Koju sestricom dragom nazivam
Jer to je samo ulaz u nebo je, u život onaj pravi.

Prijateljice, Ti si bila moja zvijezda
Što svjetlom me je čistim k visinama vodila.
Ti si biće moje radošću istinskom napunjala,
Ti si meni svojom osobom Boga darivala.

Ugodni trenuci bijahu svi naši,
Blagoslovljeni susreti što mi smo ih imali.
Bog nas skupljao, u jedno sabirao
Bijasmo jedno srce, jedna duša u dva tijela.

Svaki moj dan započinjao s Tobom je
U mislima Ti mi bijaše, u molitvi
Što orila se iz radosnog srca
Za Tebe, preko cijelog dana sve do noći.

- ova pjesma je za jednu posebnu osobu u mom zivotu
jednu iznimno dobru i dragu osobu
i zelim da zna....da sta god da se dogodi....
da cemo zauvijek biti prijateljice
STA GOD DA SE DOGODI.................



PRIJATELJICI...

Ti si tu
Tiha poput sjene.
Uvijek si blizu,
Uvijek uz mene.
Zatajna i tiha
U sreći kad me pratiš,
Ustrajna i nježna
Da osmijeh mi vratiš.
Ti si tu
I kad drugih nema,
Kad spuste se kiše
I oluja kad se sprema.
Pružaš mi ruku
Kad padne i kad boli,
Brišeš mi suze
Koje duša proli...
Hvala ti...



EH...

Da mi daju list papira, napisala bi Volim te..
Napisala bi ljubavnu pjesmu..
Napisala bi svoje želje i snove..I dodala im tvoje...
Napisala bi da me nije briga za druge..Da te želim kraj sebe...

Da mogu upravljati nebeskim tijelima, približila bi mjesec..
Skinula bi sve zvijezde i stavila ih pokraj tvog prozora...
Odvela bi nas daleko, daleko od svih...
Pokazala bi ti onaj skriveni svijet...

Da sam vjetar, kliznula bi ti u ruku..
pustila bi da prolaziš prstima po mojoj kosi..
da me držiš blizu sebe...
da braniš i čuvaš...da me voliš...

Da ti mogu šapnuti ljubave stihove, sve bi dala..
Da bar mogu ležati kraj tebe, osjetiti tvoju kožu...
da bar mogu vječno gledati u oči tvoje...
da bar...



Koliko puta sam gledala tvoju sliku
u tišini svoje sobe i plakala nad njom
sa željom da te imam,da te tog trena
zagrlim...Onako čvrsto da shvatiš da
si samo moj i da zauvjek moraš
ostati tu,ali...Onda su suze opet potekle
i probudile me iz tog sna i više nisi bio moj,
još uvijek znam sanjati tvoje dodire,ali
brzo shvatim da je to samo san...
Mogu mi te uzeti,ali NIKAD ne iz srca...
JER SANJATI JOŠ UVIJEK MOGU...



ZAŠTO ME NE VOLIŠ?

Volim te
Od prvog dana
Kad su se naši pogledi sreli.
Volim te...
A zašto ti mene ne?

Svaki dan
Ja se nadam da ću te vidjeti
Da ćeš me pogledati.
Da će plavi sjaj
U očima tvojim
Kad vidi moje
Zablistati.

Ali, one ne sjaje,
Bar ne zbog mene.
Ti ne gledaš u me,
Nego u nju.

Volim te.
Želim da i ti osjećaš isto.
Da se smiješ radi mene,
A ne radi nje.
Volim te
A zašto ti mene ne?


KAKO IZJAVITI LJUBAV NA:

ENGLESKOM: I love you!
NJEMAČKOM: Ich liebe dich!
FRANCUSKOM: J t'aime!
ŠPANJOLSKOM: Te quiero!
TALIJANSKOM: Ti amo!
PORTUGALSKOM: Amo te!
GRČKOM: S'agapó!
RUMUNJSKOM: Te jubesc!
POLJSKOM: Ja cie kocham!
NIZOZEMSKOM: Ik hou van je!
ŠVEDSKOM: Jag alskar dig!
DANSKOM: Jeg elsker dig!
NORVEŠKOM: Mina rakastan sinua!
RUSKOM: Ja tebja ljublju!
TURSKOM: Ben sni sviyarum!
MAĐARSKOM: Szeretlek!
KINESKOM: Wo ai ni!
JAPANSKOM: Watakushi wa anata o aishimasu!
HRVATSKOM: Volim te!

*Kiss*.......*Kiss*
*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*...*Kiss*
*Kiss**Kiss*
*Kiss*...*Kiss*
*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*.......*Kiss*
*Kiss*.........*Kiss*


........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*

.........*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*......*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss*

.........*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*......*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss

Danas opet srce mi zaplaka
A niz lice potekoše suze
Jer još uvijek ludo te volim
A moja te poznanica uze.
Oprosti što mi se sviđa
Taj osmijeh tvoj
Oprosti što te zavoljeh
A nikad nisi bio moj.
Mislila sam da zaboravim
Slatki osmijeh, plave oči tvoje
Ali eto, sjećanja se vrate,
Opet pati ludo srce moje.
I mada te moje srce voli
I mada te moja duša želi
Od ljubavi nema ništa,
Ostat ćemo samo prijatelji...

utorak, 11.12.2007.

...PISMO PRIJATELJICI...

Prijateljice, jednim posebnim tonom
Tebi se sad obratiti želim.
Dobih milost od Boga, blagoslov neba
Nazrijeti bit stvarnosti jedne, duboko.

I danas me je znalo zaboljeti srce…(o tome ti pričah)
Tad u glavi misli mi se stvoriše o smrti
Koju sestricom dragom nazivam
Jer to je samo ulaz u nebo je, u život onaj pravi.

Prijateljice, Ti si bila moja zvijezda
Što svjetlom me je čistim k visinama vodila.
Ti si biće moje radošću istinskom napunjala,
Ti si meni svojom osobom Boga darivala.

Ugodni trenuci bijahu svi naši,
Blagoslovljeni susreti što mi smo ih imali.
Bog nas skupljao, u jedno sabirao
Bijasmo jedno srce, jedna duša u dva tijela.

Svaki moj dan započinjao s Tobom je
U mislima Ti mi bijaše, u molitvi
Što orila se iz radosnog srca
Za Tebe, preko cijelog dana sve do noći.

ova pjesma je za jednu posebnu osobu u mom zivotu
jednu iznimno dobru i dragu osobu
i zelim da zna....da sta god da se dogodi....
da cemo zauvijek biti prijateljice
STA GOD DA SE DOGODI.................

- 19:12 - Love me(15) - Or hate me - #

<< Arhiva >>