BLACK&WHITE

18.10.2004., ponedjeljak

Evo mene vise. Nekako sam u zadnje vrijeme zauzet raznoraznim stvarima:-)...pa ne stignem nesto napisat a i nemam bas inspiracije...ma ne...lazem sad...imam inspiracije:-)...ali ne za blog...nego za...nes drugo...nda... Al jebga sad...citam malo postove...pa sve nes jesenski...onak...romanticno...pa velim ja sebi - de i ti napisi nes takvoga! I onda mi moj ja veli - ok, znam sta cu napisat! Pa evo...kad vec Pepe dere po romantiki...a Mjau mi mijauce umiljato...ili ljuto:-)...ne znam...

Enivej, trebim ja neki dan 37kg (!!!) kestena...i donese sister jedan cd. Pa krene...(mislim nije to pocetak al tek sam tu skuzio sta je to...i onda mi krene mozak prevrtat po sjecanjima...)

Toliko dugih godina
uzimanja, davanja
Ostajem posljednji i prvi
Zbog tebe sanjam cigane
i smišljam slatke prevare
Al đavo se ne predaje
Ti si mi u krvi

Ako te odvedu, cigani čergari
Ili te ukradu strašni haremski čuvari
Ako te odvedu
ja ću da poludim
Bez tebe ne umijem jutrom više da se budim
Ako te odvedu
sve će da se sruši
Pamti me ko prijatelja
čuvaj me u duši
I onda, kad misliš da je prekasno za snove,
za sve


Nda...e ovako je to bilo...ja sam imo 6 godina. A ona godinu manje. U vrticu. A ja sam tih dana toliko puta cuo tu pjesmu...da mi se upila, ono, skroz... i onda sam ja to pjevao (njoj...ofkors...onak diskretno:-) ) I to je prva pjesma koje se ja sjecam. Uopce. I koju sam jako volio. Ma fak!! I danas ju volim! (i sad bi se moji BIVSI 'prijatelji' darkeri poceli krizat...i to naopako vjerojatno...jer meni dobra stvar od Zdravka Colica!) Da...ima tu jos nesto...naime...ona je bila crnka...sjecam se i danas njezine duge CRNE kose...i kolko mi to onda mutilo pamet! I ostalo do danas. Jos uvijek me crnke izludjuju...jako...aha... A shit! Nisam vec dugo molio. Pa ajde sad...Boze...ako mozes ikako...posalji mi crnku!!! Hoces li?? Pliiiiz! Necu vise nista traziti od Tebe...stvarno...:-)

I nadam se da crnka na gornjoj slici nece zamjerit sto se evo nasla na mom blogu...ako vidi uopce...ma znam da nece...a ionako ju ni rodjeni otac ne bi tu prepoznao...

Pozdrav svima a posebno svim crnokosim blogericama i ne-blogericamaI Evo me veceras malo kod Vas:-).


- 13:47 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2004  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Komentari On/Off

Zashto pishem...

Why don't you just crusify me, nail me to a cross!? And bite and scratch and make me scream if that will get you off! In time memories and pain will fade and dissapear, they must but not untill this mortal being has turned to scattered dust. You can not judge what you don't understand, take the blade from a child's hand. All the petty lies and jealous whores matter me little and leave me bored.
Repense
and Remorse,
Revenge!

Linkovi

Moj mail:

nemoguotrpit@yahoo.com

Redovito chitam: