BLACK&WHITE

28.09.2004., utorak

Novus Ordo Seclorum

Novi svjetski poredak. Ove rijeci upisane su u velikom pecatu SAD-a kao i na novcanici od jednog dolara.

U ovih nekoliko mjeseci citao sam dosta blogova. I vidim da su se (u zadnje vrijeme) svi raspisali o religiji i crkvi. A mahom negativno. Najblaze receno. Neki su otisli i toliko daleko da otvoreno vjernike nazivaju 'zatucanim primitivcima' uz, naravno, neizostavne izljeve bijesa (!??) pa cak i mrznje. Neki sve svecenike nazivaju licemjerima, lopovima, pedofilima... Neki se pak na kraju pitaju 'kako to vjernici ne mogu prihvatiti nas ateiste, a mi (ateisti) njih mozemo?' Pa se pitam odakle to dolazi?? Dakle, moze se za drugoga reci da je 'primitivac' a onda mirne duse reci da 'ga se prihvaca' ili cak njega optuziti za netoleranciju? Kakva nevjerojatna inverzija!!
Ja JESAM vjernik. Vjerujem u Boga. Ne u nekakvog osobnog, sebi prilagodjenog boga, nego u Onoga kojeg sam odgojem dobio a kasnije i sam prihvatio. I nikoga ne mrzim. Ne nazivam nikoga primitivcem. Prihvacam tudje misljenje. I, da oponiram, neki od mojih naj-prijatelja su ateisti.
Eto. Zato sam i ja odlucio progovoriti o tim stvarima. Ali ne na nacin na koji to mozda neki ocekuju. NECU sad krenuti u obranu (niti objasnjavanje) nekakvih vjerskih istina. Za to se ne smatram sposobnim. Niti vidim svrhu jer ipak smo svi vec odrasli ljudi i tesko da cemo jedni drugima mjenjati uvjerenja. Bar ne o ovakvim (zivotnim) stvarima. NECU citirati Bibliju. I NECU nikoga nazvati primitivcem.
Ja cu pokusati nesto drugo. Siguran sam da je vecina vas cula rijeci iz naslova. Ne znam da li o tome itko zapravo i razmislja. Znam da ova tema spada u tzv. teorije urote. Ali ne znaci da ju treba odmah odbaciti. I da se ogradim odmah – ne vjerujem niti ja u sve (doslovno) sto cu malo kasnije iznijeti. A iznjeti cu nekoliko recenica, citata iz dviju knjiga koje se bave ovom tematikom a koji se u velikom dijelu odnose na religiju (krscanstvo prije svega). I za koje mislim da daju neka dobra objasnjenja onoga sto se danas dogadja (i sto ce se dogadjati). Dakle, ovo nisu izmisljotinje nego necije zapisane i dokumentirane izjave. A neke od njih odnose se na opca pitanja – politika, obrazovanje, komunizam, mediji (pa otud i jednoglasni i stalni napadi na crkvu)... Pa vi sami donesite zakljucke. Ako zelite. I zapamtite, svaka urota po definiciji je tajna.
Odlomci su izvadjeni iz ovih dviju knjiga:
“Prema svjetskoj vladi – Novi svjetski poredak”, Deirdre Manifold
“Novi svjetski poredak”, Ralph Epperson



“Na dobrim je ljudima, nekad dobrim, da obave posao Antikrista i tako, na zalost, ponovo raspnu Gospodina... Imajte na umu da to odlicje posljednjih dana, ta obmana, dolazi od dobrih ljudi koji su na krivoj strani.”
izvjesni otac Faber

...treca era, era Duha, ima ostvariti transformacijom bozanskog u svakoj osobi, bez osobnog boga dakako. Svatko ce napokon postati sam sebi bog ili kako ce reci G.Papini u Gogu : “...svatko ce obozavati sebe”. Walt Whitman slikovito opisuje taj surogat krscanstva : “...svagdanja kupelj je krstenje, hrana pricest, san prolazni zaborav, Ja – pokora. Religija jednostavna i komotna.”
Znacajke dakle nove religioznosti, iz koje izvire ideja novog svjetskog poretka i svjetske velevlasti – panteizam i reinkarnacija, individualizam, gnoza, imanentni Bog, evolucija duha i odbacivanje modela institucionaliziranih crkvi.

“Imat cemo svjetsku vladu, svidjalo se to nama ili ne...milom ili silom.”
James P. Warburg (bankar) Pododboru Odbora americkog Senata za veze s inozemstvom, 17.2.1950.

“Kakva je to glupost nazdravljati neovisnom tisku? Svi veceras ovdje nazocni znaju da ono sto se naziva neovisnim tiskom ne postoji. Nema nijedan od vas koji bi se usudio iznijetisvoje iskreno misljenje cak ako bi i unapred znao da se ono nikad ne bi pojavilo u tisku. Placaju me da svoje iskreno misljenje drzim daleko od novina. Zadatak je novinara unistiti istinu, bezocno lagati, iskrivljavati, klevetati, ulizivati se pod nogama Bogatstva, prodavati sebe, domovinu i rasu za nasusni kruh. Pa kakva je to onda glupost nazdravljati neovisnom tisku! Mi smo orudja i vazali bogatasa iza kulisa. Mi smo lutke na koncu. Nasi talenti, mogucnosti i zivoti pripadaju tim ljudima. Mi smo intelektualne prostitutke.”
John Swinton, svojedobno urednik New York Times-a, na banketu u N.Y. Koji je odrzan u njegovu cast kad je odlazio u mirovinu

“U politici (a politika prozima sve, op.a.), kad se bilo sto dogodi, mozete se kladiti da je tako bilo planirano.”
F.D.Roosevelt

Dr. Bella Dodd, koja je bila sekretar kom.partije u N.Y. Za vrijeme i nakon II.svj.rata a koja je kasnije izasla iz partije, kaze da je ona osobno savjetovala gotovo tisucu najboljih mladih radikala koje je poznavala, da udju u katolicka sjemenista i postanu svecenici i biskupi. (infiltracija, op.a.)
A.Vassart, bivsi clan franc.kom.partije, otkriva 1955.god. da je Moskva 1936 naredila da posebno odabrani komunisti udju u sjemenista s namjerom da postanu svecenici.

Covjek koji je smatrao da je americka vlada zapravo stvorila Castrov pokret i kasnije ga nametnula kubanskom narodu bio je sam predsjednik Kennedy. Prema New York Times-u od 11.12.1963., predsjednik je dao intervju iz kojeg su citirali :”Mislim da smo kumovali, podigli, posve izgradili Castrov pokret, a da toga nismo bili ni svjesni.” A Kennedy, koji se poceo buditi i sve shvacati, bio je vec tri tjedna pod zemljom kad je intervju objavljen.
Nikad nijedna zemlja nije pala u ruke komunista bez izravnog, otvorenog i namjernog djelovanja SAD-a.
(Koreja, Nikaragva, Vjetnam...)
Owen Lattinmore, glasnogovornik Establishmenta nehotice je izdao tajnu rekavsi :”Zamisao je bila pustiti Koreju da padne tako da ne izgleda kako smo je mi gurnuli.”

“Dok sam bio clan komunisticke partije, pohadjao sam njihovu skolu u Milwaukeeju. Tu smo obucavani u svim fazama ratovanja, psiholoskim i fizickim, za unistenje kapitalistickog drustva i krscanske civilizacije.”
Kenneth Goff, bivsi clan kom.partije SAD-a

“Nema i nece biti mjesta za neprilagodljiva (krscane). Podobni ce voditi, a ako se nepodobni ne budu uklapali, za njih nece biti mjesta. U doba prosvjetljenja nema mjesta za neuke ljude, nepostojanje neprilagodljivih je zakon prirode.”
Maharishi Mahesh Yogi, tzv. 'guru', kojega su otkrili i proslavili Beatlesi

“Izbor jest zelite li postati prirodni Krist, univerzalni covjek ili zelite umrijeti? Ljudi ce se ili izmijeniti ili umrijeti.
To je izbor.”
Barbara Marx Hubbard, spisateljica Novog doba (New age)

“Postoji sila koja je tako organizirana, tako suptilna, tako kompletna i tako sveprozimajuca, da je bolje o njoj ne govoriti suvise glasno kada je se napada.
W.Wilson, am.predsjednik

“Mi se moramo sluziti svim raspolozivim prevarama, trikovima, lukavstvima, nezakonitim metodama, skrivanjem i zasjenjivanjem istine.”
Lenjin

“Ne postoji bog i ne postoji dusa. Nema potrebe podupirati tradicionalnu religiju. Ako iskljucimo dogmu i vjerovanje, onda ce i nepromjenjiva istina biti mrtva i pokopana.” (nepromjenjiva istina mrtva?? pokopana!?? po definiciji nemoguce, op.a.)
John Dewey, proglasen nejutjecajnijom osobom americkog obrazovanja u razdoblju od 1924.-1974.god, socijalist, komunist, ateist

Ima toga jos jako, jako puno. Tolerancija, postivanje, ljubav... gdje???

- 23:39 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Komentari On/Off

Zashto pishem...

Why don't you just crusify me, nail me to a cross!? And bite and scratch and make me scream if that will get you off! In time memories and pain will fade and dissapear, they must but not untill this mortal being has turned to scattered dust. You can not judge what you don't understand, take the blade from a child's hand. All the petty lies and jealous whores matter me little and leave me bored.
Repense
and Remorse,
Revenge!

Linkovi

Moj mail:

nemoguotrpit@yahoo.com

Redovito chitam: