razvod

utorak, 11.05.2010.

jesam luda, ili me prave budalom?

fino jučer ja otišla sa upbom kod pravnice. usput se sjetili navratiti u franjevacki samostan. tamo ima jedan fratar koji ima karizme ili kako se već zovu te super moći. i da ne duljim bla bla, tralalala, on nešto trkenjao o tome kako se upb kraj mene osjeca inferiorno i da mu nabijam kompleks manje vrijednosti zato što sam sposobna žena. mislim, vidi to čovjek, ipak ima super moći. i tako se on odlucio pomoliti za spas našeg braka. i ajd živio on meni, sve to ljepo prošlo i mi krenuli svojim putem dalje. došli fino kod pravnice i uspostavilo se da nam fali jedan papir. divotica. zaputili se kući ( svako svojoj), usput se posvađali jedno 6 puta, i na jedvite muke se dogovorili da se on naleti kad klinci zaspu da pokupi moj oib i da se dogovorimo oko detalja. i tako fino ja sve priredila, uspavala klince i blabala, kad zvoni mobitel. naravno, upb: ja večeras neću doći.
ja: zašto nećeš doć?
upb: rekao je doktor gojković ( psihijatar) da on želi porazgovarati s tobom zbog tvog ponašanja
ja: ??? ko, šta, molit ću?
upb: evo napisao je :' pogoršanje stanja radi supruge koja se počela neobično ponašati i inzistirati na razvodu. preporuča se obaviti razgovor sa suprugom prije nego se nešto blablabla.'
ja: jebite se i ti i doktor gojković
upb: ali ajde molim te, malo porazgovaraj s čovjekom, jako je drag i baš misli da ti može pomoći
ja: šta si ti njemu rekao?
upb: pa ono, da se svađamo i da si živčana. ajde molim te, popricaj s njim, ja ću ići kod njega i kod patera ivana i u bračno savjetovalište. učinit ću sve što treba bla bla bla...
ja: neću i zdravo
onda sam nazvala dotičnog doktora, kojeg slučajno poznajem od prije ( ne kao pacijentica, nego je bio jako blizak sa mojim ujakom ). ovako je tekao razgovor:
ja: dobro večer doktore, ovdje nemoguca
doktor: ooooo, nemoguca, baš mi je drago da te cujem, rekao sam upbu da bi ti trebala blalala
ja:ne želim
doktor:ali ja tebe poznajem i mislim da si dobra osoba i nije nalik na tebe da donosiš ishitrene odluke
ja: nije ishitena odluka
doktor: ma meni se cini da je, ajde ti fino dođi kod mene na razgovor
ja: ne želim
doktor: idite u bračno savjetovalište
ja: bili smo
doktor: idite opet
ja: NEĆU, NEĆU, NEĆU
e kad nisam pukla. već 8 mjesei smo praktiki pred razvodom, a sad je to odjednom ishitrena odluka.čudesa. e jebeš mi sve ako onaj fratar nema supr moći. hahaha.


11.05.2010. u 08:06 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (7)
Travanj 2010 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

čudna metoda preživljavanja stresnog razdoblja.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr