Expect the unexpected

petak, 07.04.2006.

I feel like I've been backstabbed...

Image Hosted by ImageShack.us
Da li vam se ikad dogodilo da vam se najbolji/a prijatelj/ica okrene leđa?...Meni mali milijon puta..Tak da sam se već naviknula...Ali sad slijedi pitanje:Zašto onda postoje prijatelji?? Po nekakvom logičkom razmišljanju (barem meni) oni bi nam trebali pomagati u teškim trenucima, i naravno da bi to trebalo biti obostrano...ali nije tak... Ponekad mi se čini da su tu da mi otežavaju put..koji je i ovak težak...
Image Hosted by ImageShack.us

Mislim ...tolko se trudim ugoditi svima...i onda mi vrate na tak lijep način...lažu mi...a to najviše mrzim kod ljudi...i najmanje očekujem...pogotovo od svojih tako zvanih "prijatelja"...

A uglavnom...teško da budete ovo skužili...imam previše toga na pameti(kojoj pameti ...sad si misle neki..al ok)...nadam se da se oni koji su me potaknuli svojim postupcima na ovaj post budu prepoznali... I hope you have had one hell of a thursday...and that it was worth of it...

I da ...SRETAN ROĐENDAN MOJEM "BRACI"...

Image Hosted by ImageShack.us

07.04.2006. u 13:52 • 21 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Blogovi koje čitam...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Moj braco......moš mislit...

Ana

Daria

Anna.....zakon cura...većina to i zna iz iskustva...pa pogledajte

kcstreetrace -koprivnički streetracersi...svaka čast...

Kanađanka

Šašavica

Cimaaaa jedna ženskica opsjednuta charapama..hehe...

Lukačin

Mrtvi i Trezni

Luzek... po jedno sedmi put...






It's just me.....

Dali su mi ime Mateja, a prezime je došlo s njim...
Škola: SREDNJA ŠKOLA KC, farmaceutski teh. maturant...
Dan kada mi ljudi čestitaju rođendan 11.06. ...
Imam 18 godina...
e-mail: mateja_kc@net.hr