< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (25)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Kažu da život nosi probleme- samo tugu i bol.
Mene život uči da tražim sreću i zato ti kažem:
JA ODUSTATI NEĆU!!



OSTAVITE SVOJ TRAG....
DA ZNAMO DA STE BILI OVDJE.


i miss you

Bby Come Back

eye

eye


Aj, čitaj, jer oni su NAJBOLJI!!!!!!!!

Amy-moja the best frendica!! kiss

Žućo eek

Paula-moja sekica........

sweety girl from pula

sad_angel no

Ivon@

MihaElla

Moja Barbyca :)

LUCIJA!!!!!


Black angel

endrina :)



Sve pomalo..

broken heart
BROKEN HEART...

A Dead Rose
DEAD ROSE...

together.
TOGETHER...

forever
FOREVER...

Give U my Heart
GIVE HEART...

lips
LIPS...

Red Rose
RED ROSE...


lips
lips

lips

sweet!

Lonely
eye

dont cry tear


I miss you
Eye






Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Bajaga
Moji drugovi

Moji su drugovi biseri rasuti
po celom svetu
i ja sam selica
pa ih ponekad sretnem u letu

Da l' je to sudbina
il' ko zna sta li je
kad god se sretnemo
uvek se zalije
uvek se zavrsi
s nekom od nasih pesama

Moji su drugovi
zestoki momci velikog srca
i kad se pije i kad se ljubi
i kad se puca
gore od Aljaske do Australije
kad god se sretnemo uvek se zalije
uvek se zavrsi
s nekom od nasih pesama

Ref.
Da smo zivi i zdravi
jos godina sto
da je pesme i vina
i da nas cuva Bog
da su najbolje zene
uvek pored nas
jer ovaj zivot je kratak
i prozuji za cas

Za moje drugove
ja molim vetrove za puna jedra
puteve sigurne a noci zvezdane
i jutra vedra
Da l' je to sudbina
il' ko zna sta li je
kad kod se sretnemo
uvek se zalije
uvek se zavrsi
s nekom od nasih pesama

Ref. 2x

Moji su drugovi biseri rasuti
po celom svetu
i ja sam selica
pa ih ponekad sretnem u letu

Da l' je to sudbina
il' ko zna sta li je
kad god se sretnemo
uvek se zalije
uvek se zavrsi
s nekom od nasih pesama


So hard

Need you

Photobucket

i miss yu

sorry


people always leave


Forgive me?

angel or devil


Evo malo za sva slomljena srca...

Toni Cetinski
Neka te odvede

Igra je pri kraju
samo potez ili dva
par nevaznih figura
kralj i kraljica

Ispred mene ponor
nazad vise ne mogu
i nebo je bez zvijezda
cijelu godinu

Sad maske skinimo
da svi vidimo
u ovoj igri
'ko je 'ko

Ref.
I Boze daj neka te odvede
miljama od mene
neka te zavede i prevari
pa da vidis kako je zaspati na medu
budit se na ledu
dok preko noci svijet se srusio
svijet se srusio

Ispred mene ponor
nazad vise ne mogu
i nebo je bez zvijezda
cijelu godinu

Sad maske skinimo
da svi vidimo
u ovoj igri
'ko je 'ko

Ref.

Sad maske skinimo
da svi vidimo
u ovoj igri
'ko je 'ko

Ref.


SMS
Do bola

Da budes sretna, da budes voljena
oduvijek samo to sam htio
da nekog volis i taj neko
da budem ja ali to nikad nisam bio

Od mene ostace znam
samo sjena
kad jednom kazes mu da
za sva vremena

Ref.
Kako cu zivjeti s tim
ako ti srecu pozelim
s njim, a volim te do bola
kojim cu putem do dna
to samo moja dusa zna
ranjena, napukla na pola

Kako cu zivjeti s tim
ako ti srecu pozelim
s njim, a ja te volim vise
al' vidim da nemam kud
da na mom' srcu uzalud
tvoje ime pise

Budi mi sretna i ja cu usnama
osmijeh nakratko da vratim
vremena imam, zivot je predamnom
cijeli da za tobom patim

Od mene ostace
znam samo sjena
kad jednom kazes mu da
za sva vremena

Ref. 3x


Hari Mata Hari
Ja te volim najvise na svijetu

Ja te volim najvise na svijetu
i necu zaboravit te, dok sam ziv
ako pogresis, nesto ruzno napravis
stacu pred Boga i reci, ja sam kriv

Prodje godina, odkad si otisla
nema ko da se smije
mojim glupim salama

I kad te spominju
ko da ranjavaju
negdje duboko u meni
ratnici marsiraju

I hoce da te spase
i hoce da te vrate
da te vrate u moj svijet

Ref. 2x
Al' ne bih zaplak'o
i ne bih poklek'o
i ne bi mi suza niz obraze
pa nek svi odlaze, daleko

Ja te volim najvise na svijetu
i necu zaboravit te, dok sam ziv
i kad te spominju, ko da ranjavaju
negdje duboko u meni
ratnici marsiraju

I hoce da te spase
i hoce da te vrate
da te vrate u moj svijet

Ref. 4x


Crvena Jabuka
Da znas da me bolis

Ispisacu po nebu rijeci za tebe
vjekova mir vracas mi ti
smirujes vode nabujale
moj sapat i krik ces pomiriti
pijem ti dah kao lijek svaku noc

Ref.
Prije no sto usnim ja
i taj tren i zauvijek samo ti
ti si mi u mislima
i kad nisi tu, kraj mene

Da znas da me bolis
i nocas ja cu da te
cuvam dok spavas
i ljubim tamo gdje
najvise volis dok sanjas

Hodao sam ja bos po ostrici
kavez samoce zivot mi gradio
i stalno cekas lopova da karte otvori
hiljadu puta dosad me uvalio

Ljubim ti oci ko u bunilu
svaku noc tu boju usnim ja
ti si izvjesnost u ovom ludilu
i jedino sunce sto mi sja


Ovo je samo za Usisa...pjesma koja mu
puno znači...

Opca opasnost
Jednom kad noc

Jednom kad noc ukrade nebu
sve sto si voljela na njemu
bit ce ti zao, bit ce ti zao sto nisam tu
ruke pamte samo ljubav najbolju

Jednom kad usne ne budu htjele
u strancu utjehu traziti
suze ce srcu sapnuti da je pogrijesilo
jer nije ostalo tamo gdje je jedino voljelo

Kada tuga jednom na vrata dodje
a samoca zaboli
hoces li moci ime moje
sa usana svojih skloniti

Bili smo jednom najbolji
o nama su price pricali
i sad kad se sjetis
htjela bi vrijeme vratiti
poslije mene su ti ladje slomile
bure i vjetrovi


Evo, da ne vele da smo samo Usisu
stavile pjesmu, ovo je za Nevena...

Azra
Ako znas bilo sto

Ne znam sto da radim sa sobom
na sto misli da bacim
eto stvaram polako pjesmu o tebi
gledam tvoje tijelo
ludujem za njim
i ponavljam u sebi samo jedno

Ref.
Poljubi me
pa mi prste u kosu uvuci
i zagrli me
poljubi me
pa se privi tik uz mene i zapjevaj
ako znas bilo sto

Zelim da se stisnem uz tebe
da te milujem
da ti sapucem na uho bisere
da pricam o slobodi
da se glupiram
da ti kazem oh ti ludo jedina

Ref.


Ajde i da Gabiću denemo njegovu..
Zapravo, ima ih puno, al ovo je jedna
od njih...

Branislav Mojicevic
Neizlecivo

Da je srce kamen, puklo bi
i krv da je reka, stala bi
kad kraj tebe ranjen stojim
a ti k'o da ne postojim
k'o da nista nismo imali

Platio sam, ni duzan ni kriv
bol sto su ti drugi naneli
neka, tuga je za ljude
tebi neka dobro bude
kad zajedno nismo uspeli

Ref.
Opet svega bih se odrek'o
i sve bih ponovo
kad na tebe sam se
navik'o, neizlecivo
i k'o rana mi je
svaka godina, moja jedina

Opet svega bih se odrek'o
i sve bih ponovo
kad na tebe sam se
navik'o, neizlecivo
Boze, cuvaj mi je
dok ne progleda mojim ocima

Da je srce kamen, puklo bi
i krv da je reka, stala bi
kad kraj tebe ranjen stojim
a ti k'o da ne postojim
k'o da nista nismo imali

Platio sam, ni duzan ni kriv
bol sto su ti drugi naneli
neka, tuga je za ljude
tebi neka dobro bude
kad zajedno nismo uspeli

Ref.


A ovo je samo za mene (Dinu)!!!!!

Stoja
Sve sam zivo pokvarila
Znam', da sam sinoc
malo preterala s njim
i ne, stvarno ne znam
sta mi bi da pogresim

Da si mi jedini
kunem se u majku i u Boga
da si moj ceo svet
lazem sreco, lazem imam koga

Ref.
Sve sam zivo pokvarila
ziva bih se zapalila
da me ubijes ne bih ja marila
neka crno sve postane
nek' mi jutro ne osvane
uzmi, nosi sve, meni sta ostane

Znaj, nije vredan
onih reci, pomena
to, to je bio mali hir
i promena

Ko je taj, reci mi
ko na ludi kamen nije stao
samo ti prokleti
pre od mene ti si mene znao

Ref.

Neka crno sve postane
nek' mi jutro ne osvane
uzmi, nosi sve, meni sta ostane




Love Pain

pain.
Love me..
pain is love

come back, Tidussss

Bby Come Back





Bajaga
Lepa Janja ribareva kci
Maslina je oliva
mene sunce poliva
procvale su kajsije rumene
pa se vidi jasnije
pa se cuje glasnije
na celom svetu od sto milja

Mene sunce nervira
zrake lose servira
pa te dobro ne vidim
ovaj put, onda vidim
jebo te, nigde takve lepote
na celom svetu od sto milja

Ref.
Niko lepsi nego ti
lepa Janja ribareva kci
na celom svetu lepote
takve ni samo lepa
ribareva kci

Maslina je oliva
mene sunce poliva
procvale su kajsije rumene
pa se vidi jasnije
pa se cuje glasnije
na celom svetu od sto milja

Mene sunce nervira
zrake lose servira
istopi ti maskaru svaki put
pa se ljutis na mene
pa mi trazis zamene
na celom svetu od sto milja

Ref.

Onda pesme drugi deo
da promenim ja bih hteo
jer ne volim depresivne krajeve
zato zelim ribarima puno srece
s virovima i pune mreze
ribe sveze

Ref.



Stoja
Neka pati, sve nek plati

U svoj zivot ti se kunes
dobro da si ziv
za rastanak mene krivis
a znas ko je kriv

Ref.
Neka pati, sve nek plati
neka suze lije
od nas dvoje, milo moje
ko voleo nije

Od nas dvoje gresnik ko je
to se dobro zna
neko vara, neko laze
a to nisam ja

Ref.

Ja sve dala sam ti lako
a ti, ti mi vracas tako

Ref.


Bajaga
Verujem, ne verujem
Gluvo je doba, svi su zaspali
osecam strasan nedostatak buke
hocu da vristim, a ne mogu sam
ljudi su danas osetljivi na zvuke

Jer je noc, noc, noc, noc
totalni je mrak
nista se vise ne vidi u tami
ovo svetlo je usamljeni zrak
osecam ipak k'o da nismo sami
ti i ja

Ref. 2x
Verujem
ne verujem

Ustani, nije vreme spavanja
dodji da cujes pobednicke trube
umij se vodom sa ovog izvora
napolju ljudi pevaju kroz zube

Jer je noc, noc, noc, noc
totalni je mrak
nista se vise ne vidi u tami
ovo svetlo je usamljeni zrak
osecam ipak k'o da nismo sami
ti i ja

Ref. 2x

Cekamo jutro da se razdani
da neko dodje i donese svecu
u ovom mraku covek ne vidi
a ja da cekam ne mogu i necu

Jer je noc, noc, noc, noc
totalni je mrak
nista se vise ne vidi u tami
ovo svetlo je usamljeni zrak
osecam ipak k'o da nismo sami
ti i ja

Ref. 2x

Ustani, nije vreme spavanja
dodji da cujes pobednicke trube
umij se vodom sa ovog izvora
napolju ljudi pevaju kroz zube

Jer je noc, noc, noc, noc
totalni je mrak
nista se vise ne vidi u tami
ovo svetlo je usamljeni zrak
osecam ipak k'o da nismo sami
ti i ja

Ref. 6

Pain...

pain



To smo mi...

Hello!!
Mi smo dvije super frendice koje su napokon uspijele složiti blog.. jebem ti koliko tu truda treba.. Popizdile smo..
Nešto o nama..
Amy ima 17 godina i ide u treći razred srednje škole.. Uz ovaj blog ima još jedan..
F.L.O.SNema dečka, slobodna je (na žalost).. Voli :iskrenost, zabavu, smijeh, frendove i partije.. Tu i tam si voli cugnuti onak za dobro raspoloženje iako to često ispadne jako loše..Ne voli: ulizice, mamine maze, ratove, GULEŠ, i samoću.. Plava je al samo po izgledu.. :)
Dina ima 16 godina i ide u prvi razred srednje škole.. Stalno govori da nema dečka al ipak uvijek završi sa svojim bivšim.. STALNO mislim doslovno!!
Ona vam je mala plavuša koja voli: dobar provod, iskrenost, dobru glazbu, Nevena...............
A ne voli:čevape,ulizice,i dvolične osobe..I prekide.. I tugu.. i suze.. I bol.. :(

To vam je tak malo o nama.. ako nekoga nešto zanima, pitajte...
(Ako neki zgodan dečko ovo čita nek se javi pa mu dam broj moba jer sam već fakat očajna.. Amy..)
( A ni Dina nije u boljem stanju i njoj bi dobro došel neki normalni dečko.. onak malo za promjenu..)

Btw, pozdrav ŽUĆANU
USISU
NENČU
MALOM BUGARU
BUGARU
GABIĆU
i ostalima...


Divne godine

Zagrli me sad
na kraju naseg sna
i nemoj plakati

Tko zna
mozda je ljubav
samo zaspala
mozda nas opet
negdje saceka

Kad vrijeme jednom
lica nabora
kad mladost prodje
sve sto je morala

Tko zna, mozda se
sretnemo opet

Ref.
Zelim ti sve, sve najbolje
bilo je lijepo biti tu
kraj tebe i s tobom dijelit' snove
dobri moj andjele
ostaj mi zbogom ne daj se
i hvala ti za sve divne godine

Jednom kad noc

Jednom kad noc ukrade nebu
sve sto si voljela na njemu
bit ce ti zao, bit ce ti zao sto nisam tu
ruke pamte samo ljubav najbolju

Jednom kad usne ne budu htjele
u strancu utjehu traziti
suze ce srcu sapnuti da je pogrijesilo
jer nije ostalo tamo gdje je jedino voljelo

Kada tuga jednom na vrata dodje
a samoca zaboli
hoces li moci ime moje
sa usana svojih skloniti

Bili smo jednom najbolji
o nama su price pricali
i sad kad se sjetis
htjela bi vrijeme vratiti
poslije mene su ti ladje slomile
bure i vjetrovi

crying

MNOGO SUZA POTEKLO JE,
NEĆEMO SE VIŠE SRESTI,
OSTALA JE SAMO TUGA,
NA PRAŠNJAVOJ STAROJ CESTI...

KAD JEDNOM PROĐEŠ TUDA,
OSVRNI SE,MORAŠ STATI,
TU SAM NEGDJE U BLIZINI,
MOŽDA ĆEŠ ME UGLEDATI...

AKO BUDEŠ,TI NASTAVI,
SAMO VRIJEME RANE BRIŠE,
VOLJELI SE JESMO NEKAD,
SAMO JEDNOM I NIKAD VIŠE....

I DOK PIŠEM,JA OSIJEĆAM,
KRAJ MENE JE TVOJA SJENA,
NIŠTA VIŠE,JER SAMO SI,
JEDNA DAVNA BOLNA USPOMENA!!!!!!

BENEFIT TO FRIENDS

big girls dont cry
leave me alone

leave me alone


SVIMA SE DAJEŠ I NIKAD SE NE KAJEŠ..
SASVIM TI JE SVEJEDNO ŠTO NETKO NAKON TOGA PATI,
TI TO JEDNOSTAVNO NE ŽELIŠ ZNATI..
JER TI SI MUŠKA KURVA,
TI SI ZA SVE KRIV,
DAO BOG DA PATIŠ SVE DOK SI ŽIV..
JER TI SI MUŠKA KURVA
I TO DOBRO ZNAŠ,
SVI TE IMAJU A NIKOM NE PRIPADAŠ..
DAO BOG DA TEBI JEDNOM TAKO BUDE
DA PLAČEŠ I DA SE RAZOČARAŠ U LJUDE..
SVIMA SI DOBAR I SVI BI HTJELI DA TE IMAJU,
SVI SE ZA TEBE OTIMAJU..
A TO IM NIŠTA NE ZNAĆI
JER TVOJE SRCE NITKO NE MOŽE NAĆI..
TI SI MUŠKA KURVA
I NE ZNAŠ KOLIKO TO BOLI,
TI SI MUŠKA KURVA KOJA NEZNA DA VOLI!!!
BY:AMY

i dont need anyonee

broken heart

marlboro

I will kill you last

sorry

sorry

sorry
SORRY

i will love you forever

forever with you


Amadeus Band
Lazu te

Svakog dana kad
ti sama ostanes
na mene pomislis
i more suza isplaces

Po ko zna koji put
od nje ti dolazim
legnem kraj tebe
i njenim mirisom te probudim

Ref.
Mogu da ti kazu
da za tebe bas i briga me
pricaju da s' jednom, drugom
trecom spavam ubijam te

Da te cuvam najvise
na svetu kada prevarim te
ali kad ti kazu da te ne volim
tad lazu te

Da se promenim
kazes tesko je
ko jednom prevari
da bude veran kasno je

Evo kajem se
i ne bih podneo
da desi mi se sve
sve ono sto sam tebi radio

Ref.

Ref.

Daleka Obala
Noc je prekrasna

Noc je prekrasna
na nebu zvijezde sijaju
osmijesi tvoji prijaju
svakom od nas

Ti si najljepsa
izgledas kao kraljica
kraj tebe zvijezda danica
gubi svoj sjaj

Ref.
Zelim ici od vas
okolo svuda je tama
a ja sam lijepa i mlada
zelim ici od vas
nemoj ici od nas
okolo svuda je tama
a ti si lijepa i mlada
nemoj ici od nas

Noc je prekrasna
na nebu zvijezde sijaju
muskarci se opijaju
tebi u cast

Ti si zanosna
tvoja ljepota opija
iz tebe nocas izbija
ljubavna strast

Ref.

Zelim ici od vas
okolo svuda je tama
a ja sam lijepa i mlada
zelim ici od vas
neces ici od nas
okolo svuda je tama
a ti si lijepa i mlada

Neces ici od nas
(7x)


Hari Mata Hari
Strah me da te volim

Znam da negdje daleko od mene
postojis u postelji nekoj
budis se i krades od sna
malo moga mirisa

Bog nam je svjedok
beskrajno smo se voljeli
nek zivot nam sudi
sto smo ljubav ubili
jedno drugog kaznili

Ref.
Strah me da te volim kao nekada
jos ova dusa tebi pripada
strah me da te volim kao nekada
hiljadu tuga sreca nikada

Bog nam je svjedok
beskrajno smo se voljeli
nek zivot nam sudi
sto smo ljubav ubili
jedno drugog kaznili

Ref. 4x

Adastra
Nabujala rijeka

Ona ustaje u zoru
dok jos nitko nije budan
zeli ostvariti zacrtani san

Sa svoje dvije male ruke
radi od jutra do noci
skrivajuci da je umorna

Za svakog' uvijek ima osmijeh
ali ne da nikom da joj pridje blize
nego sto im dozvoli

Kad stigne kasno kuci
tad iz svijeta se iskljuci
pocne radit' sto joj je najmilije

Ref. 4x
Nek ponese me daleko
nabujala rijeka

Bila je ostra zima
kada sam je prvi puta ugledao
Nova Godina je pucala

Pruzio ruku da je dotaknem
jer toliko je zracila dobrotom
iz ociju joj sjaj

Toliko dugo sam joj dosadjivao
da mi je dala mali poljubac
da me otjera

Ne ide to tako lako
to je bol sto odmara

Ref. 3x

Nabujala rijeka



alone
alone


Lonely without you


*Fuck You


href="http://smg.photobucket.com/albums/v667/faithless_animosity/depressed/?action=view¤t=don.gif" target="_blank">you

fuck you







subota, 05.01.2008.

LJUBAVNI CITATI

"Zločin je mrziti djevojku koju si jednom volio; takav završetak priliči divljačnim duhovima. Dovoljno je biti ravnodušan: onaj ko mržnjom završava ljubav, ili još voli, ili će mu biti teško prekinuti."
Ovidije


"Ljubav nikad ništa ne zahtijeva, već samo daje. Ljubav samo pati, nikada se ne kaje i nikada se ne sveti."
Mahatma Ghandi


"Ljubav je uvijek otvorenih ruku. Otvorenih ruku dopuštate ljubavi da dolazi i odlazi kako želi, slobodno, jer bi ona to ionako činila. Ako pokušate zarobiti ljubav, shvatit ćete da držite samo sebe."
Leo Buscaglia



LOVE

LOVE

Znam u čemu je problem! Ja neznam voljeti.. ja volim prejako.. do bola.. onda kad je sve već gotovo...
by:Amy



Crucify My Heart (9) | print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.