ponedjeljak, 23.07.2007.

...samo kratko...

...vratila sam se iz zagreba, jos prosli tjedan, ali naravno da ne mogu napisat nis novo jer mi ne radi net..i zato se ispricavam sta me nema tako dugo na vasim blogovima i ispricavam se Rain Danceru koji me pokusao nagovorit da napisem novi veseli post..sve cu to napravit, samo da mi se osposobi net...sad imam pauzu na poslu, pa evo, samo kratko, vratila sam se, upisala sam se u zg na psihologiju na filozofski cerek i presretna sam zbog toga :) hvala Rain Danceru na pohvali :) evo, to je to za sad od mene..u sljedeca 2 tjedna ima toliko festivala i koncerata da moram pokusat ic na sta vise toga :) ovo ljeto jednostavno UZIVAM! :)

- 12:40 - ...hvala unaprijed... (19) - nema smisla - ...

<< Arhiva >>

...sta napraviti kad se cini da vise nista nema smisla?