ponedjeljak, 04.06.2007.

...jos jedan post o mojim pesimisticnim razmisljanjima, heh...

...evo me opet, dugo me nije bilo, zbog skole, zbog manjka inspiracije, zbog svega...ali sad mi se nekako opet pise, ne znam, valjda opet imam potrebu o necemu bolje razmisliti, a to mi je puno lakse kad o tome necemu pisem...tako da, evo...

"I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Every moment spent with you is a moment I treasure..."


...bila sam u petak na maturalnoj od prijateljice, super prijateljice...moja maturalna je odavno prosla, skola mi je zavrsila i dosla sam na ono sta sam toliko cekala, daleko sam od svih tih ljudi, profesora i razreda...ali, kad sam gledala njihove slajdove sa slikama, iako ne znam dosta ljudi u tom razredu, sve su me njihove slike podsjetile na moj razred..maturalni izlet u spanjolskoj, kafic u kojem smo stalno skupa pili, parkici, sve...odjednom su mi se izvrtili toliki filmići i slike u galvi, a stalno sam govorila da ne volim taj razred...ocito ipak neke stvari ostanu u sjecanju...svi ti nasi zajednicki trenuci, ne znam, nekako...osjecala sam se cudno...sva sam se najezila...to je to, gotovo je, kraj, nema vise toga, sad pocinje novi zivot, opet...4 godine po 4 godine, samo sta je ovo drasticnije, nije udaljenost 30 kilometara, nego puno vise...nije mi zao, stvarno nije, ali opet...ne znam...

"...Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
Cause I'd miss you baby
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you baby
And I don't want to miss a thing..."


...jos uz to, u pozadini je svirala ova predivna pjesma...ah, jos 12 dana..nadam se da cu je cut u zivo...i jos je kraj mene sjedio On, nikad tako elegantan, u odjelu, heh, savrsen...i moja "seka" i jos jedna preijateljica...a ja odlazim, u zagreb..to nije tako daleko, ali nije ni blizu..a oni, oni svi ostaju tu...da, tu blizu...a mene nece bit...bit ce koncerata, bit ce hedoniziranja po parkicima, bit ce svega, ali mene ne, tu, s njima...jos ovo ljeto, jos samo 2 mjeseca, jer od ovog zadnjeg ljeta koje imam za provest s njima moram 1 cijeli mjesec odvojit za pripreme, prijamni i slicno u zagrebu...a toliko zelim u taj velegrad, na taj fax...i toliko sam se veselila tome, da sta duze budem tamo, a sad...svaki put kad sam s njima i zajebavam se i vecer izgleda odlicno, u jednom mi trenutku prode kroz glavu da je to to, jos ovo ljeto, jos malo takvih trenutaka, veceri, koncerata...a onda fax..ako se upisem naravno, ali to je druga prica...a to nije fer...toliko to zelim ,a opet...bojim se...sad mi je tako super...ne zelim zauvijek to izgubiti, ne zelim zauvijek njih izgubiti...

"...Lying close to you feeling your heart beating
And I'm wondering what you're dreaming
Wondering if it's me you're seeing
Then I kiss your eyes
And thank God we're together
I just want to stay with you in this moment forever
Forever and ever..."


...dobro, znam, zauvijek je teska rijec..i izgubiti i isto...ali realno, ja odlazim i ne planiram biti bas cesto doma zbog..ma prvenstveno zbog starci, jer jedva cekam da se maknem od njih...i zato, ne znam..oni nece dolazit u zg...to znam sigurno...a ni On sam..ne zelim to ni trazit od Njega...a ne zelim ni razmisljat o tome...ne, ovo ljeto zelim da bude savrseno ko nikad do sad, zelim iskirostit svaki trenutak...I don't want to miss a thing, ali...ne zelim se u svakom tako wow trenutku sjetit da je to samo ovo ljeto, i onda se sve mijenja...bit ce jos ljeta, ali to ne ce bit to...

"...Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
Cause I'd miss you baby
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you baby
And I don't want to miss a thing..."


...ne mogu ne pisat o Njemu, nema sanse...ne mogu ne razmislajt o nama poslje, nakon ljeta, kad idem u zg..jer On ostaje tu..a ja cu bit daleko...a s Njim mi je sve ljepse i ljepse..i sve teze mi se rastat od njega kad znam da ga necu vidjet najmanje tjedan dana...i kad znam da imamo jos samo par mjeseci...i onda sta...ne znam...jer ne mogu ostat s Njim..a ne mogu ni ostat samo u kontaktu s Njim, jer..ne znam, mislim da je to nemoguce..a ne zelim zavujek izgubit se veze s Njim...ni o tome ne zelim razmisljat, ali...kad je tesko...kad znas da se blizi kraj necemu sta ti je tako savrseno...i, i, i...ne znam...svaki put kad kazem da ne zelim razmisljat o tome, pocnem, dode mi, sjetim se, postanem svijesna toga...

"...I don't want to miss one smile
I don't want to miss one kiss
I just want to be with you
Right here with you, just like this
I just want to hold you close
Feel your heart so close to mine
And just stay here in this moment
For all the rest of time..."


...zato mi ova pjsma upravo sad iznimno pase...jer je tako..isitnita...i tako bolna...i tako...savrsena...ima vremena, heh, to sam stalno govorila, a sad shvacam da ga bas i nema toliko..jer sve tako brzo polazi...pogotovo sad, kad nema skole, kad radim...drugacje je i brze prođe..a da ne pricam onih mjesec dana u zg...iako ne znama niti da li cu proc prijamni...i strah me ako ne uspjem...jer svi, ali bas svi govore da cu ja to sigurno uspjet, da tko ce ako ne ja...da se ne brinem, da ja to mogu jer sam super, ovo, ono...ali ja to ne zelim slusat!! to me tako ubija..toliko ljudi vjeruje u mene, a ja ne vjerujem sama u sebe..trebam uopce pocet ucit, ako ne, jebes vjeru u sebe...i ako sjebem cu sve te ljude razocarat i ne znam kako cu to izdrzat...nisam nikad voljela pritisak i "ohrabrujuce" izjave tipa "ja znam da ti to mozes" ili "siguran sam da ces uspjet, pa ti si pametna i sposobna"...ali kad ima jos toliko pametnijih i sposobnijih od mene koji zele isot sta i ja...

"...Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
Cause I'd miss you baby
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you baby
And I don't want to miss a thing..."


...najrade ne bi nikom nista rekla..kao za ispit iz voznje..znalo jer mozda par ljudi..i uspjela sam, prosla sam ga iako sam mislila da nemam sanse...i onda je bilo lakse, poslje, rec ljudima da sam prosla nego da nisam a da su oni znali da imam ispit...mrzim pritisak,. oduvjek sam ga mrzila..i mrzim to sta ljudi toliko vjeruju u mene...a ja uopce nisam toliko sposobna, ni pametna koliko oni to misle...uzas...ne znam, samo da to prode..moram pocet mislit pozitivno...moram se natjerat..moram pocet ucit..moram se pocet trudit...moram...jer se stvarno zelim upisat na taj fax, ne zelim nikog razocarat...mrzim kad nekog razocaram...mrzim one poglede, ona pitanja u sltilu "ma sta je bilo? kako se to tebi moglo desiti?" ...evo ljudi, desi se i najboljim, pa kako nece i meni, heh...uzasno...

"...Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
I don't want to miss a thing"


...sad, sad je jos uvjek sve okej...samo da prodem prijamni..pa ce opet bit sve okej...onda cu se samo deprimirat zbog tog zadnjeg, prekratkog ljeta, zbog Njega i njih, zbog odlaska za kojim zudim vec toliko godina, heh...tragicno...nikad ne bi bila ni pomislila da ce mi zbog icega biti zao sta odlazim...tuzno, cudno...tragicno...sve se mijenja..heh...ali..nema veze, moja buducnost je ipak najvaznije, ne? heh, da...zato, samo da prodem prijamni i sve ce bit u redu..heh..kako da ne, ali ajde..to je bitno, to je najbitnije, ne smijem ih razocarat, ne smijem unistit svoju buducnost, heh, ne smijem bacit u vodu tolike godine skolovanja, jelda? kako to pateticno zvuci, a moram se uvjerit da je tako...ne zelim rjeci ohrabrenja, ne zelim mislit o tome, ne zelim se rastat s ljudima koje volim, ne zelim ne proc prijamni, ne zelim mislit negativno, samo zelim da to napokon prođe..............................................................................................................................
..................to je previse za mene.................



- 22:54 - ...hvala unaprijed... (3) - nema smisla - ...

<< Arhiva >>

...sta napraviti kad se cini da vise nista nema smisla?