pila naopako i elitni alkohol:)


pila naopako... to je metal emisija na radio rivi:) malo reklamiram... nema veze, reklama mi je donila nešto šta sam tjednima tražila....
evo ovako... četvrtak navečer... ja u ulozi obavještajca upućujem sve juzere interneta na valove spomenutog radija, razlog naravno-pila naopako.
i tako, poslala sam poruku između ostalih i jednoj blogerici iz rijeke, i počele se mi dopisivat i malo po malo dođemo do vječne teme-trejdanja.
i taaaako... ONA IMA SEVEN WITCHES!!!!
JUPIIIIIIIIII!!!!
i tako će ona meni poslat to i još masu stvari a ja njoj bullet, dragonforce, flejmse itd...
aaa, kak sam hepi!!!!

u petak je bila motorijada, i u subotu, al u subotu ja nisam bila tu, pa mi subota i nije važna (rajt.).dakle petak... stimulansi su ispunili očekivanja, stvarno mi se sviđaju, ovi nino, divković i ekipa mi i nisu baš nešto. oke su svirali, uvik može i bolje, a vokal in je bija mortus pijan. užas jedan, kreveljija se... mah...
odabir pisama mi se isto ne sviđa, uvik ista priča, ništa nova... par dobro poznatih pisama iz asortimana mejden-metalika... super su to pisme ali... čuli smo ih svi previše putazijevzijevzijev

al opraštam sve jer su mi dragiwinkcool

danas sam pila... uh pila sam svašta. cili dan. jedi-pij.
sve vrlo elitno, prilika je svečana, krizma od rodice... stari je isto malo popija smijeh bengali smo na škoru :rotfl:
bilo je zakon!!!! i tako... gledale smo ju-gi-o! i ono-ZAVRTI GAAAAA!!!!
aaaa, zakon je bilo. smijeh
i tako prođe ovaj vikend... bez većih problea... osim u petak-opet zaboravila pare za vanka smijeh
vraćala sam se doma, a onda se na po puta okrenila i vratila se na plažu. ma zakon nam je bilo...
u petak nisam pila (tj nisam se napila, nije mi bilo najtvišice, ni me ima ko otpratit do doma smijeh )
zakon vikend za mnom, grozan tjedan prida mnom,... viš mi lak.

07.05.2006. u 19:56 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?







par ljudi...
nightwish moja prijateljica, ima super postove
Miranda Smith najdraža potterica. legendaran blog preporučujem oba bloga
miss manson super blog, super postovi, super slike. legenda
white witcheh, ove postove stvarno vridi pročitat... predobri su...
Nebula hehe, nju sam skoro zaboravila, prijateljica, ima super postove, trenutno pomalo patetične (ljubavne) ali doć će ona sebi. lol.
megaforce ovi lik ima mali milijun blogova... ne znam jel više piše, ali postovi su mu... hehe. munjara teška
ignis blog o nakitu... iman jednu predivnu narukvicu made by ignis... super je. e
patrizia moja seka. hogwarts blog. a oke je, samo što je mene ubila u postu. kad već ne može IRL... hehe
metal_grrrl6 munjara sa iznimnim smislom za pisanje postova smijeh
_______________

novitet...

HAHA, ZAAAAAAAKON!!!


box broj 2

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
blča bla bla
blasaojgopiasujgklvdjlvhf9asevf
asfvaslčgjisug
ps
dpa
đidh
obfdpshojadšigh
aosdgđšakgosdjigueo9gudogvasd
fšsdkgojsdfiopgjsažfod
agpfšadkfhoajdrop

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
blča bla bla
blasaojgopiasujgklvdjlvhf9asevf
asfvaslčgjisug
ps
dpa
đidh
obfdpshojadšigh
aosdgđšakgosdjigueo9gudogvasd
fšsdkgojsdfiopgjsažfod
agpfšadkfhoajdrop