a zašto ne fen?


zbunjuje me to malo. hm.

jaaaaaaaoooooooo kaaaaaaakkkkkkkko ja vooooliiiiiiim cveeeeeeeeeekeeeeeee!!!!
danas sam naživcirala prijateljicu, jer nisam pričala s njom, nego s mojom tratinčicom (ubrano na sportkom)
čru, čru.
a neka.

volim ovaj ajsikju, fala bozzxu šta me nagovorija da ga vratim, lav ju!kiss (nevaljaju smajlići. OČEM JA DORADU!!!)

petak je bija pomalo fijasko jer se dosta stvari ne sićam, sićam se da me lik jedan zagrlija da se iskupi šta mi je pivu prolija i zgnječija mi je facu. omg... ljudi su nekad tako glupi...

čitala sam danas priko njemačkog neka štiva o strahu i ulozi straha u globalnoj manipulaciji, al sad mi se rili ne da o tome. tribala bi neš kao učit... a neee daaaaaaaaaa mi seeeeeeee

mah, u redu je.

evo ljudi na icq dolaze. ccc, a deset ipo je. ccc, kak nemarno.
iiiiiiiiiiiiiiii...
hehe. oprostite na zbrda-dola postu, imam i pametnijeg posla sada neg da se bavim blogovima. hm...

booooooooooooookkkkkkkkkkkkkk!!!!

smijeh

02.05.2006. u 22:11 | 12 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?







par ljudi...
nightwish moja prijateljica, ima super postove
Miranda Smith najdraža potterica. legendaran blog preporučujem oba bloga
miss manson super blog, super postovi, super slike. legenda
white witcheh, ove postove stvarno vridi pročitat... predobri su...
Nebula hehe, nju sam skoro zaboravila, prijateljica, ima super postove, trenutno pomalo patetične (ljubavne) ali doć će ona sebi. lol.
megaforce ovi lik ima mali milijun blogova... ne znam jel više piše, ali postovi su mu... hehe. munjara teška
ignis blog o nakitu... iman jednu predivnu narukvicu made by ignis... super je. e
patrizia moja seka. hogwarts blog. a oke je, samo što je mene ubila u postu. kad već ne može IRL... hehe
metal_grrrl6 munjara sa iznimnim smislom za pisanje postova smijeh
_______________

novitet...

HAHA, ZAAAAAAAKON!!!


box broj 2

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
blča bla bla
blasaojgopiasujgklvdjlvhf9asevf
asfvaslčgjisug
ps
dpa
đidh
obfdpshojadšigh
aosdgđšakgosdjigueo9gudogvasd
fšsdkgojsdfiopgjsažfod
agpfšadkfhoajdrop

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
blča bla bla
blasaojgopiasujgklvdjlvhf9asevf
asfvaslčgjisug
ps
dpa
đidh
obfdpshojadšigh
aosdgđšakgosdjigueo9gudogvasd
fšsdkgojsdfiopgjsažfod
agpfšadkfhoajdrop