jubilej, klanovi, ispiti i tako to. e da, i šaranje na klupi i biologija i sve ostalo.

nas nekoliko iz zadnjih klupa odlučilo je da nam se više ne da dopisivat priko ceduljica pa smo kupile teku koja bi zamjenila papiriće.

ta se ideja pokazala vrlo uspješnom, jer, ponosno objavljujem da je teka unatoč brojnim razmiricama u klanu doživjela i treći krug! (svaka od nas pet dosad je kupila po dvije) što bi reklo da imamo 10 teka popunjenih raznim glupostima iz svakodnevice 1 a. i šire. smijeh
i tako smo taj jubilej proslavili tako što smo donijele sve teke i iščitavale ih i smijale se i gledale kako su se stvari prominile, plakale nad propuštenim prilikama, smijali se krivim propročanstvima i tako dalje i tako dalje...
ah, sve nas je nostalgija uhvatila... a ja sam otkrila da moja najbolja prijateljica nije mislila ono što sad misli o liku koji mi se sviđa smijeh

evo i obavjest- palija je najjači profesor u ciloj školi!!! ma šta školi- NA CILOM SVITU!!!! aaaaaaaaaaaaa
odsad sidim u prvoj klupi.

e a šaranje na klupi... erm... to je moja navika. evo šta pišem->

And if you go, I wanna go with you...
And if you die, Iwanna die with you...
Take your hand and walk away...

mislila sam postat text od tears don't fall ali mi se ne da...
eh da-glazbeni. mrzim taj predmet.

uživajte vrapčići, iva mora učit smijeh

27.04.2006. u 20:43 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?







par ljudi...
nightwish moja prijateljica, ima super postove
Miranda Smith najdraža potterica. legendaran blog preporučujem oba bloga
miss manson super blog, super postovi, super slike. legenda
white witcheh, ove postove stvarno vridi pročitat... predobri su...
Nebula hehe, nju sam skoro zaboravila, prijateljica, ima super postove, trenutno pomalo patetične (ljubavne) ali doć će ona sebi. lol.
megaforce ovi lik ima mali milijun blogova... ne znam jel više piše, ali postovi su mu... hehe. munjara teška
ignis blog o nakitu... iman jednu predivnu narukvicu made by ignis... super je. e
patrizia moja seka. hogwarts blog. a oke je, samo što je mene ubila u postu. kad već ne može IRL... hehe
metal_grrrl6 munjara sa iznimnim smislom za pisanje postova smijeh
_______________

novitet...

HAHA, ZAAAAAAAKON!!!


box broj 2

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
blča bla bla
blasaojgopiasujgklvdjlvhf9asevf
asfvaslčgjisug
ps
dpa
đidh
obfdpshojadšigh
aosdgđšakgosdjigueo9gudogvasd
fšsdkgojsdfiopgjsažfod
agpfšadkfhoajdrop

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
blča bla bla
blasaojgopiasujgklvdjlvhf9asevf
asfvaslčgjisug
ps
dpa
đidh
obfdpshojadšigh
aosdgđšakgosdjigueo9gudogvasd
fšsdkgojsdfiopgjsažfod
agpfšadkfhoajdrop