o jao...

smijeh
napokon dođe i ovaj smajl-> smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

a gle ovo-> wave i mah omg... lud
i ova kombinacija je neloša->njami+party=mouthwash peri zube poslje svakog jela!
netko mi je komentira prošli post (onaj kvazigotičarskismijeh) a da ga nije ni pročita. o jao ljudi moji, pa potrudite se malo, nije to tako teško.

uglavnom. nacionalni ispiti. za 10 dana. jel se spremate vi gimnazijalci? jel ko kuži u čemu je bit toga? ja nemam pojmasmijeh a to vam je za, ono 10 dana. ja nisam takla knjigu, niti neću. nema smisla, ili ga bar ja ne vidimbang

ako je neko skužija zašto nam daju 3 dana ispita iz 3 predmeta, nek mi javi. jer, koliko mi je poznato-nećemo dobivat ocjene iz toga, neće se znat koji smo, neće utjecat na ništa. a vidim da ljudi unatoč tome opsesivno zovu instruktore da bi zablistali na tim ispitima. ma ne kužim to, da me kolješ, nije mi jasno.

ali, srećom, ne zamaram se time. jao meni. propala sam :(

eh, još nešto-kad ja kažem da je nešto gotičasko to ja najveća uvreda koja postoji, mkaaaaaaay?

u čast mojih propalih praznika i neodlaska na njihov koncert u splitu...

ĐUBRIVO-VAŠA KĆERKA

Vaša kćerka je kurva
Po njoj se klizi i skače
Uz to se gonga i fura
A vama kod kuće plače

Kako je nitko ne razumi
I da je nitko ne shvaća
Ne znate kako vam glumi
A to je opet na ulicu vraća

Vaša kćerka je drolja
Po njoj skaču stari i mladi
Dal' je to vaša greška ili volja
Da joj netko stalno gura ili vadi
Nemojte lagat samu sebe
Kćer vam se u for gasu jebe
Vaša kćerka je . . .

. . . glupa
Ne zna što su prezervativi
A kada se napumpa
Za dicu su joj drugi krivi

Ona ima radno vrime
I sa njom nema zime
Za pare ona daje svima
I sve veličine prima
_____________________________________
u kurac i đakovo i toplice i sve!!!! blablamadpuknucuburninmad

13.04.2006. u 21:12 | 19 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?







par ljudi...
nightwish moja prijateljica, ima super postove
Miranda Smith najdraža potterica. legendaran blog preporučujem oba bloga
miss manson super blog, super postovi, super slike. legenda
white witcheh, ove postove stvarno vridi pročitat... predobri su...
Nebula hehe, nju sam skoro zaboravila, prijateljica, ima super postove, trenutno pomalo patetične (ljubavne) ali doć će ona sebi. lol.
megaforce ovi lik ima mali milijun blogova... ne znam jel više piše, ali postovi su mu... hehe. munjara teška
ignis blog o nakitu... iman jednu predivnu narukvicu made by ignis... super je. e
patrizia moja seka. hogwarts blog. a oke je, samo što je mene ubila u postu. kad već ne može IRL... hehe
metal_grrrl6 munjara sa iznimnim smislom za pisanje postova smijeh
_______________

novitet...

HAHA, ZAAAAAAAKON!!!


box broj 2

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
blča bla bla
blasaojgopiasujgklvdjlvhf9asevf
asfvaslčgjisug
ps
dpa
đidh
obfdpshojadšigh
aosdgđšakgosdjigueo9gudogvasd
fšsdkgojsdfiopgjsažfod
agpfšadkfhoajdrop

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
blča bla bla
blasaojgopiasujgklvdjlvhf9asevf
asfvaslčgjisug
ps
dpa
đidh
obfdpshojadšigh
aosdgđšakgosdjigueo9gudogvasd
fšsdkgojsdfiopgjsažfod
agpfšadkfhoajdrop