zap, kocka, hogar i smajići

"Ako ste na marmotnovoj,idite do kina Central.Vidjet cheš ulicu kraj njega(s lijeve strane) koja ide prema gore.Idite njom.Dochi chete do osnovne škole Dobri.
Idite još ravno i izachi chete na cestu.Vidjet chete veliko raskrižje i idite na stanicu na općini.Ide cesta opet prema gore.
Ako se ne snađete pitajte nekoga gdje je ZAP.
Kad vam objasne snaći chete se jer je tochno kraj ZAP-a klub KOCKA.
Nemožete promašiti jer morate vidjet oko 100-tinjak pijanih dugokosaca"


krive su pute. sat vrimena da nađemo zap i još pola sata da nađemo kocku. bljeh, na kraju smo bile tako krepane da nismo ni tile ić.
i tako se vratismo nazad u naše selo...

što me dovodi do treće stavke naslova- hogar.
lokalni bend. imali probu. ono, wow. i mi malo stali s njima, brzo smo se pokupile jerbo su radili novu stvar.

i za kraj- SMAJLIĆIIIIIIII
imho vrlo manjkavi smajlići ali eto. nema čak ni onog standarnog smijanja->Image Hosted by ImageShack.us
niti ljubavnog smajla...Image Hosted by ImageShack.us
niti posramljenog smajla...Image Hosted by ImageShack.us
ljudi moji, pa vi ste zaobišli sve važne emocije!!!
pa čak nema ni KRALJA avih smajlova-> Image Hosted by ImageShack.us
strahota.

dobra stvar--->>>> PROLJEĆE, NAPOKON!!!
zumbulići mirišu... jel volite vi zumbuliće? ja ih obožavam, najlipše mirišu. najdraži su mi plavi...Image Hosted by ImageShack.us mmmmm...
neman inspiracija...pozdravljam vas...
kisses from myprešsssss

25.03.2006. u 13:01 | 13 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?







par ljudi...
nightwish moja prijateljica, ima super postove
Miranda Smith najdraža potterica. legendaran blog preporučujem oba bloga
miss manson super blog, super postovi, super slike. legenda
white witcheh, ove postove stvarno vridi pročitat... predobri su...
Nebula hehe, nju sam skoro zaboravila, prijateljica, ima super postove, trenutno pomalo patetične (ljubavne) ali doć će ona sebi. lol.
megaforce ovi lik ima mali milijun blogova... ne znam jel više piše, ali postovi su mu... hehe. munjara teška
ignis blog o nakitu... iman jednu predivnu narukvicu made by ignis... super je. e
patrizia moja seka. hogwarts blog. a oke je, samo što je mene ubila u postu. kad već ne može IRL... hehe
metal_grrrl6 munjara sa iznimnim smislom za pisanje postova smijeh
_______________

novitet...

HAHA, ZAAAAAAAKON!!!


box broj 2

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
blča bla bla
blasaojgopiasujgklvdjlvhf9asevf
asfvaslčgjisug
ps
dpa
đidh
obfdpshojadšigh
aosdgđšakgosdjigueo9gudogvasd
fšsdkgojsdfiopgjsažfod
agpfšadkfhoajdrop

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
blča bla bla
blasaojgopiasujgklvdjlvhf9asevf
asfvaslčgjisug
ps
dpa
đidh
obfdpshojadšigh
aosdgđšakgosdjigueo9gudogvasd
fšsdkgojsdfiopgjsažfod
agpfšadkfhoajdrop