hip,hip- HURAAAAA!!!

žao mi je zbog odsutnosti mojih postova zadnjih par dana, nadam se da sam vam nedostajala :P

a šta mi se desilo? bojkot internet komunikacije. moj protest protiv globalizma. ništa strašno.

hepi sam. napokon. znam da sam rekla da ovo neće biti jedan od onih znate-šta-mi-se-danas-dogodilo-blogova ali ovaj put činim iznimku...

ZNATE ŠTA SE DOGODILO????

JA sam HEEEEEEEEEEEPIIIIIIIII!!!!!!!!
prva stvar- napokon mi se u školi osmjehnula peeejaaaaaaaaaa!!!!
druga stvar- cilo vrime mislim o jednom liku... hihihihi...

jao, danas... hihihihi, sedmi sat ja imam dramsku a ove moje odu u stipe. i tako, ja radim vježbe disanja kao ono stiže meni poruka...

pustili smo whiskey in the jar na džuboksu, PATIIII!!!!!

ja uzdahnula i u roku keks pokupila stvari i otrčala iz razreda.
i već na pol puta čujem ja stihove i počnem se cerit totalno. jaoooo...
i poslje toga Maša moja mi pustila pjevajte nešto ljubavno od hladnog piva...
btw peti smo na Find it erotika1 igrici... Weeeeeeeeee
ja cvitam... jao koje mene gluposti usrećuju...
hihihihiihi, a neka... hihihihihi
i tako...

nisam se odavno ni vidila ni čula sa jednim likom... malo mi fali...
u tvoju čast- np: Rambo Amadeus-Čobane Vrati Se

JA SAM HEEEEEPIIIIIIIIIIIIIIIII
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


život je tako ljeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep

ja sam zaljubljena... vrime se popravilo... škola je super...
BOŽE, I JA TEBE VOLIM!!!

16.03.2006. u 20:48 | 20 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?







par ljudi...
nightwish moja prijateljica, ima super postove
Miranda Smith najdraža potterica. legendaran blog preporučujem oba bloga
miss manson super blog, super postovi, super slike. legenda
white witcheh, ove postove stvarno vridi pročitat... predobri su...
Nebula hehe, nju sam skoro zaboravila, prijateljica, ima super postove, trenutno pomalo patetične (ljubavne) ali doć će ona sebi. lol.
megaforce ovi lik ima mali milijun blogova... ne znam jel više piše, ali postovi su mu... hehe. munjara teška
ignis blog o nakitu... iman jednu predivnu narukvicu made by ignis... super je. e
patrizia moja seka. hogwarts blog. a oke je, samo što je mene ubila u postu. kad već ne može IRL... hehe
metal_grrrl6 munjara sa iznimnim smislom za pisanje postova smijeh
_______________

novitet...

HAHA, ZAAAAAAAKON!!!


box broj 2

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
blča bla bla
blasaojgopiasujgklvdjlvhf9asevf
asfvaslčgjisug
ps
dpa
đidh
obfdpshojadšigh
aosdgđšakgosdjigueo9gudogvasd
fšsdkgojsdfiopgjsažfod
agpfšadkfhoajdrop

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
blča bla bla
blasaojgopiasujgklvdjlvhf9asevf
asfvaslčgjisug
ps
dpa
đidh
obfdpshojadšigh
aosdgđšakgosdjigueo9gudogvasd
fšsdkgojsdfiopgjsažfod
agpfšadkfhoajdrop