Abrakadabra

zbogom miss manson...

žao mi je zbog tvog nedostatka inspiracije, ali nadam se da će ti se polet uskoro vratit te da ćeš opet pisati blog...

do tog dana...

________________________

žalostan događaj obilježio je juučerašnji dan.

nakon 4 godine vjerne službe, otišao je moj sančo panza- discman Đuro.
Đuro, nadam se da si sada na mjestu na kojem baterije traju vječno i na kojem tipke ne blokaju.
pamtit ću te kao odanog druga, spasitelja od dosade na satu te kao najofucaniji i najvoljeniji discman ikada.
hvala ti na svim reprodukcijama u ove četiri godine.
hvala ti za sve ekskurzije na koje si me pratio.
hvala ti za sve moje glazbene transformacije koje si otrpio.
hvala ti za system of a down na satovima povjesti.

hvala ti Đuro, jer bio si najdraži pratitelj, i bio si uvjek tu kad sam te trebala. pamtit ću te dovjeka, i čuvat ću ostatke tvoje reprodukcijse moći zauvjek u svojoj ladici, i svom srcu...

Đuro, volim te.


R.I.P. Đuro

2002-2006


An angelface smiles to me
Under a headline of tragedy
That smile used to give me warmth
Farewell - no words to say
beside the cross on your grave
and those forever burning candles

Needed elsewhere
to remind us of the shortness of our time
Tears laid for them
Tears of love, tears of fear
Bury my dreams, dig up my sorrows
Oh, Lord why
the angels fall first


12.03.2006. u 16:46 | 27 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?







par ljudi...
nightwish moja prijateljica, ima super postove
Miranda Smith najdraža potterica. legendaran blog preporučujem oba bloga
miss manson super blog, super postovi, super slike. legenda
white witcheh, ove postove stvarno vridi pročitat... predobri su...
Nebula hehe, nju sam skoro zaboravila, prijateljica, ima super postove, trenutno pomalo patetične (ljubavne) ali doć će ona sebi. lol.
megaforce ovi lik ima mali milijun blogova... ne znam jel više piše, ali postovi su mu... hehe. munjara teška
ignis blog o nakitu... iman jednu predivnu narukvicu made by ignis... super je. e
patrizia moja seka. hogwarts blog. a oke je, samo što je mene ubila u postu. kad već ne može IRL... hehe
metal_grrrl6 munjara sa iznimnim smislom za pisanje postova smijeh
_______________

novitet...

HAHA, ZAAAAAAAKON!!!


box broj 2

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
blča bla bla
blasaojgopiasujgklvdjlvhf9asevf
asfvaslčgjisug
ps
dpa
đidh
obfdpshojadšigh
aosdgđšakgosdjigueo9gudogvasd
fšsdkgojsdfiopgjsažfod
agpfšadkfhoajdrop

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
blča bla bla
blasaojgopiasujgklvdjlvhf9asevf
asfvaslčgjisug
ps
dpa
đidh
obfdpshojadšigh
aosdgđšakgosdjigueo9gudogvasd
fšsdkgojsdfiopgjsažfod
agpfšadkfhoajdrop