< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

War is over,
War is over friend,
But the people are still fighting.
War is over and lots of hearts are broken,
in souls of people love is taken.
Lots of children lost their parents in war,
oh my god, what is it for?
Lots of soldiers, lost their friends,
oh my god, it never ends...
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Slatkica
Image Hosted by ImageShack.us

Create your own banner at mybannermaker.com!


Image Hosted by ImageShack.us
snimak iz hard rock caffea u munichu...

petak, 20.07.2007.

Na početku je bila misao...

Ja sam jedan od onih koji ne razmišljaju o posljedicama, jedan od onih koji riskiraju samim postojanjem. Oni koji znaju što žele često ne misle da su njihove želje realne, da je to samo lažna dubina koja pomnim promatranjem prelazi u providni plićak... Moje su želje skromne i realne. Život građen na temeljima rock n' rolla. Najveći užitak u mom životu bio bi prva večera plaćena novcem koji sam zaradio sviranjem autorskih rock pjesama sa svojim bendom... Gdje su ljudi, ja ih vidim kako se tope u moru istih... Gdje su one ideje i misli, gdje je moć? Eto što se dogodi kad se odvojimo od Srbije. Prije je Hrvatski narod bio nabrijan na rock, bio je za rasturačinu, bio je za sve suprotno od Srpske ideje koja je uključivala 14/15 radio stanica s narodnjacima. Ima li nade za povratak? Jako puno ljudi ne misli dobro o meni i to me baš i ne dira. Dira me to što ima jako malo ljudi koji vjeruju u mene. Ja sam jedan od ljudi koji će vratiti rock u ovu jednoličnu i dosadnu državu. Zapamtite ime Roni Rengel... I opet čujem podsmijeh, čujem ruganje i osjećam spoticanje i predumišljaj. Znam da me ne voliš ali ako voliš isto što i ja zašto me smatraš budalom. Radi sa mnom za isti cilj i pomogni mi. Ako smo slični zašto mi želiš neuspjeh. Jesi li ljubomoran, ili ti je moja ideja suviše očajna i djetinjasta? Dosta mi je depresivnih tekstova, dosta mi je edgara, dosta mi je prijevare i bola, i ljudi koji ponižavaju druge da bi digli sebe. Kad sam ja ikoga povrijedio, kad sam ja nekome rekao ružnu riječ? Čime sam zavrijedio da me ne vole ni ljudi na koje računam? Oni koji bi i htjeli da uspije moja misao gledaju me kao prepotentnog mladog dečka željnog slave. Ljudi moji to nisam ja. Ja sam željan boja, željan sam ideja i zvukova, željan sam ljubavi i raznolikosti. Sve to sadrži rock. Neki kilavi ritam koji tuče 10 minuta i tekst koji se ponavlja 17 puta u toj pjesmi, to je vrsta muzike koja nas opsjeda. Dokle smo došli. Svaki rocker koji ima bend neka uloži 5 puta više sebe u muziku nego što je dosad ulagao i neka rasturi mozak slušateljima. Treba nastupati, prezentirati se, treba stvoriti nešto divlje. Svaka čast grupi vatra koja se barem malo probila ali treba nahrupiti 100 bendova odjednom s pravim hardrockom a ne s komercijalnim glupostima. Da vidim tko će odbiti rock n' roll kad odjednom svi rock bendovi počnu djelovati... Ajde ljudi. Pomozite mi, možemo li to realizirati. Rock n' roll. Ako skupim 1000 komentara znat ću da je to moguće, a ako ne, onda odustajem od svega toga...

|komentiraj 1070| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.