svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

War is over,
War is over friend,
But the people are still fighting.
War is over and lots of hearts are broken,
in souls of people love is taken.
Lots of children lost their parents in war,
oh my god, what is it for?
Lots of soldiers, lost their friends,
oh my god, it never ends...
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Slatkica
Image Hosted by ImageShack.us

Create your own banner at mybannermaker.com!


Image Hosted by ImageShack.us
snimak iz hard rock caffea u munichu...

utorak, 22.05.2007.

Fear of the dark...

Prolazeći stazama koje su odavno napuštene, šetajući mirno i misleći o svemu osim o njemu, mogu se sakriti od njega i njegovog daha...
On udiše život, a izdiše smrt i jedina je stvar koje se bojim. Zbog njega noćima ne spavam, hranim ga svojom budnošću. Moj ga strah ohrabruje a ja nemam snage da ga otjeram što me ubija... Bojim se da će ON biti taj koji će mi oduzeti sve što volim, on će biti taj koji će me iz zemaljskog raja odvesti na mjesto suviše odvratno da ga opisujem ovdje... Želim samo reći da se bojim, u jedan sat (sad je toliko sati, jedan sat u noći), sjedim na krevetu i gledam u prazno. Znam da je tu negdje. . . . . . . . . .
Pada mi napamet samo stih:
Fear of the dark,
fear of the dark,
I have a fobia that,
someone's always near...
Image Hosted by ImageShack.us

|komentiraj 20| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.