< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

hmmm... nas 3 pisemo blog =)) tj. umiremo od dosade pa je ovo ziva sprdancija XD

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us

ovdje visimo ( ne doslovno XD):
ˇˇ youtube
ˇˇ u slucaju dosade samo klikni
ˇˇ ovdje skidajte slike ima ih puuuuuno


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Create Your Own Countdown


* kontrast *

khm, da... evo hana i ja klosarimo kod mene... mislim, hana se sama pozvala ali nema grede... mislim, nece joj otvoriti vrata ( mislim, nebi ni ja ) ... seljak XD uglavnom, hana je cigan i sad je tu kod mene.. ja sam joj ponudila nest za jesti a ona rekla da nece ( btw. prvi put je odbila hranu )... XD i valja mi se sad tu, jadna mislila sam ju zavezati ali kad ono neda moje dukelo svoju uzicu... au, shit XD ... sta da radim??? e, da posvojile smo fetusa ...




zove se ZIDOV... veca je fora od haninih zivina XD
khm, ko ima problema " s kontrastom " odite lijepo na t portal, za teen, pa samo za cure i vidjet ce te kolumnu...


i za sam kraj jedna fora pjesma! XD




01.06.2007. u 13:49 * 3 * print * # *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.