Is This Love

nedjelja, 25.09.2005.

jer kad ostariš...

evo, tu su slike s ročkasa... o kako smo bili trezni

na početku smo još trezni i možemo se ustat
lud sam (o kako jesi e)
gay
joja
tri rio
jozo
tonka
ostala je jedna svijeća :)
spi
jadna mateja
pizza hut
i nju boli glava
izdvojili se
spavalo se svuda
i tu se spava
hehe, mi smo još uvijek trezne
kika
under the blancket

hvala svima: ani (neizmjerna hvala na knjizi, nemrem vjerovat da si mi dala kosu anđela i napisala onak super posvetu...zakon), nini, matijani, kristini, marku, dominiku, jozi, fići, dadanu i joji (koji su neprestano bili odsutni), tonki, marini, argi (kad si uopće otišo, nisam ni skužila), zoranu i mateji (sprdnja s bobijem je bila neizbježna)... stvarno vam hvala kaj ste došli i.... i neznam, ja sam mislila da vam je boring a vama je bilo super... bar nekima.

- 12:12 - Reci nešt pametno (1) - Malo troš't papir - kajgod

Music By Shimmering Graphix