Is This Love

nedjelja, 18.09.2005.

zaustavite zemlju

joj, danas je neki totalno fucked-up day. neznam, onak, pada kiša, ja napol spavam i prepisujem latinski. i uspjela sam odcrtat u knjizi iz povijesti neke... kajgod. sad usput gledam big sister. zašt sister? pa žene totalno dominiraju!!! zakon. al ,uglavnom, taj "show" je grozan. dosadno...jučer sam vidla tonku... sva je čudna. a marko nije bio kod mene od... 28.08. grozno... a doći će u subotu, al sumnjam da ćemo tad pisat post... feštat ćemo. u svoj toj dosadi od kišnog dana ja švrljam po netu i svim mogućim blogovima i dođem do ovog . nepotrebno komentirati (idi pa vidi). neznam kakav će mi dan bit sutra, vjerojatno grozan, imam 7 sati, popodne moram učit latinski... dosadno, vrlo vjerojatno. al, kaj se može...

p.s. na jednoj sam snimci bb-a vidla onog igora (mislim da je igor) kak kopa svoj rudnik. očaj! pa skoro da nije do mozga došo! fujkač.

- 20:32 - Reci nešt pametno (6) - Malo troš't papir - kajgod

Music By Shimmering Graphix