.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

MY BLJOG
Image Hosting by Picoodle.com



... moj mali svijet ... pisat ću sve što ne mogu reći najboljoj prijateljici ... ispovijest zaljubljene srednjoškolke ...



ofo je majne M-S-N, xd ... :

marijanna28@hotmail.com



.... he.... pa ja sam......

... čudno dijetenšce ...

... koje voli psihu ...

... niti lijepo ... niti ružno ...

... ja sam čovjek, a ne životinja ...

... i takva sam kakva sam ...

... druželjubiva sam ...

... one umišljene i dvolične spuštam na zemlju ...

... i da ziher, nisam luda ...

... ma faca ...


... Sudbina nije stvar slučajnosti, već je stvar izbora; to nije nešto što treba čekati, već nešto što treba postići ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Ljubav je kao staklo, koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Kada pomislim da će osobe s kojima sam se cijeli život smijala i provodila teške i sretne trenutke, jednoga dana samo otići ... Život mi nema smisla ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Ljubav nikad ništa ne zahtijeva, već samo daje ... Ljubav samo pati, nikada se ne kaje i nikada se ne sveti ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Pjevat ću dok suze me ne zabole ... ljubit ću te dok usne mi ne izgore ... voljet ću te dok se oči ne zatvore ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Oprosti mi tugo ... ne mogu više ... jer suze su moje, ko kapi kiše ... poljupce njegove, ja sanjam noću... tugo moja, samo njega hoću ...

Image Hosting by Picoodle.com

... ne trazi tu klinku u meni koa te voljela ... ne trazi to naivno lane ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Još me boli ista rana svake noći, svakog dana kad te neko spomene ... Još me boli neće stati kad bi moglo da se vrati ... Ono naše vrijeme ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Gdje je ta kap ... Što je prelila čašu ... Što te natjerala da odneseš ... Sve što sam voljela, a tebe sam voljela ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Oprosti što noćas moram umrijeti ... oprosti i nemoj plakati ... obećajem i mrtva ću te voljeti ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Moj lipi nađele ... Ako nas tužne jutrom probude ... Ja čuvam osmjeh, za tebe ... Kad mi dođe da se predam, TI si razlog što se nedam ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Možeš da mi uzmeš sve, ali jedno nemožeš ... Istinu, da volim te ... Opet da se rodim ja, za tebe bih živjela ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Ja za život nemam milosti ... Kada legnem, nemogu zaspati ... Jer, moj je život samo kratka priča, PROLAZNA ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Ušao si u moj život kao stih ... Imaš dušu, al je gorka ... Imaš srce, dušo ... ALI GA NE KORISTIŠ ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Ljubav je kao droga … Nema lijeka protiv toga … Pilule, sirupi nisu lijek za noći duge, kad se skupi puno tuge ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Koju korist bih imala da sam, k'o mene on, ja njega izdala? ... da sam zid samoće sazidala? ... Kao trn u peti mi zasmeta, kad mi u san došeta ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Nek' loše krene i ne ide, razvučem osmijeh i briga me ... Jer, mogu sama ... Ti si me naučio - klošar i dama nemogu zajedno ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Idem, na lice puštam kišu ... Idem, svi tragovi se brišu ... Idem, nisam ja za život ... Idem, da me slome to su htjeli ...

Image Hosting by Picoodle.com

… Lagao si meni … lagat ćeš drugima … skini masku, ne stoji ti … još jedna noć … počinje moj prvi dan ostatka života … hodat ću preko trnja i kamenja … ali zaboravit ću te …

Image Hosting by Picoodle.com

... zaboravi broj moga telefona, necu da ti budem to sto ti je ona ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Ti misliš da je život sve što drugi govore ... ti misliš da se možeš vratiti ponovo ... Ali nevjeruj glupim lažima da ti si u mojim mislima ... da još uvijek tražim spas u tvojim rukama ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Kasno je, sjećanja, uzalud se javljate ... Beskorisne su vaše nemoćne utjehe i podsjećanja na ono što je moglo biti ... Jer što nije bilo, nije ni moglo biti ... a uvijek izgleda lijepo ono što se nije ostvarilo ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Trebalo bi ubijati prošlost sa svakim danom što se ugasi ... Izbrisati je, da ne boli ... lakše bi se podnosio dan što traje ... ne bi se mjerio onim što više ne postoji ... ovako se miješaju utvare i život ... pa nema ni čistog sjećanja ni čistog života ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Između neba i tla nijemo se rodila duga, valjda uplašena portretom pobjednika, gorak ukus pod jezikom se zove tuga, a ja pjevam još jače, PJEVAM U INAT ...

Image Hosting by Picoodle.com

…Briga me za jučer, danas gubiš me, nije prvi put da zaboli, ti na rani si kao zrno soli, nije navika bol je naša karika, nije prvi put ma tko to broji - DA ODUSTANEM MI NE STOJI, IAKO ZA TO PLAĆAM SVOJIM PONOSOM …

Image Hosting by Picoodle.com

... Ako me nekad sretneš na oči ruku stavi ... Ne okreći glavu, molim te sve zaboravi, zaboravit ću i ja, zaboraviti ću ako mogu, ali nikad neću moći tvoje kesten boje oči ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Nisam znala da plivam u moru tvojih naravi, ja sam samo još jedna lažna pobjeda u tvojim očima ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Oprosti što se i sada sjetim tebe ... kroz srce mi prostruji nešto vrelo ... oprosti što ću se uvijek sjećati tebe i onda kad srce ne bude htjelo ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Zbog tebe bi ostavila druge ... ako sam pogriješila, kazni me ... ali jednom reci mi bar noći ove tužne, da li bi zaplakao da mene više ne bude? ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Ja nisam anđeo fini, samo te iskorištavam, izvini ... mene su stvorili đavoli i krvave kiše ... za mene je ljubav riječ i ništa više ...

Image Hosting by Picoodle.com

... To što vidiš, to sam ja ... ja još imam ponosa, al za sreću nemam razloga ...

Image Hosting by Picoodle.com

… Al’ ne odustajem … borim se … ja skupljam snagu da ustanem … premda ne osjećam ništa osim boli … skupit ću snage da se nasmijem tebi u lice … jer smijeh u lice, kažu boli najviše …

Image Hosting by Picoodle.com

... Nisi više moj ... nek izgori sve ... niti da se zemlja sad otvori, i da mora nestane ... nisi više moj ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Zaboravit ću što si rekao ... zaboravit ću što si učinio ... ali, nikada neću zaboraviti, kako sam se zbog tebe osjećala ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Noćas dajte mi da pijem, kao svijeća da izgorim ... Dok mi tuga društvo pravi, sebi ću da lažem ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Evo zaklet ću se ja pred svima, svim na Zemlji i svime što imam, da ga nikad nisam htjela, da ga nisam voljela i da ne bolujem ... pred svima se zaklinjem, pred svima, al pred Bogom ne smijem ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Ako me sretneš ikada i na licu primjetiš tugu samo se nasmiješi kao da vidiš bilo koju drugu ... ne pitaj jesam li u nepovrat bacila snove, prošlosti pripadaš dušo, novi me život zove ...

Image Hosting by Picoodle.com

... a kad se dvoje susretnu i kad im se ukršte pogledi sva prošlost i sva budućnost izgube bilo kakvu važnost te postoji samo taj trenutak, ta nevjerovatna sigurnost ...

Image Hosting by Picoodle.com

... Nisam znala da plivam u moru tvojih naravi, ja sam samo još jedna lažna pobjeda u tvojim očima ...

Image Hosting by Picoodle.com


... ona misli da zna, neke stvari k'o ja ...






















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































subota, 31.05.2008.

... gDjE sAm Ja, GdJe Si Ti, moja stara ljubavi ...

... Za tebe josh postoji sreća, ja sam svoju zakopala u stare kovčege i poslala u nepovrat ...

... Počelo je s blagim osmjehom bez ijedne želje, pojavila se ljubav u meni prema tebi ... Da ću te voljeti nisam ni znala, a sad bi za tebe i život svoj dala ...

... Idi, idi, neka te nova ljubav grije ... Shto se mene tiče, idi što prije ...

... Iluzije mojeg postojanja dobivaju svoju nijansu ... Danas dobivaju svoje tonove u svakoj boji osmjeha i sreće ...

.... Suze shto nekada su padale niz lice i ostavljale traga na poleđini raskinutih snova, sasušile su se ...

... Danas je dan kad sam spoznala da te vishe nevolim ...

... Vidjela sma te, tvoje prelijepe, smeđe oči ... Vrijeme nije stalo, pogled je nastavio lutati okolo, ali ponovno se zaustavio na tebi ...

... Nisam nishta osjetila, i tada sam shvatila ...

...Hey, pa ja tebe vishe, nevolim ...

- 10:53 - Comment To Me... (43) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.