< ožujak, 2007 >
P U S È P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Sijeèanj 2008 (4)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljaèa 2007 (5)
Sijeèanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Volim te, ne zbog toga što jesi,
veæ zbog onoga što sam ja dok sam uz tebe.

Gabriel Garcia Marquez

blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



Images for your blog

Images for your blog



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Oni koje rado èitam...
Tinchy
Slavonke_1820
Ozy
Baranjka
Kutchkica
Tigar
Luanna
Suzy
Davor
Neno
Hugolina
Gabi
Daca


....[JA]....

Ja sam jedna sasvim obièna cura...
Cura koja voli sve što vole mladi i koja pokušava uspjeti uživotu...
Imam 20.g. i pripremam se za samostalan život...
Zovem se Ana (ime dobila po svojoj super baki)
U horoskopu sam vatrena i temperamenta lavica
Brucošica sam na Filozofskom fakultetu u Puli
Stajujem u Puli/kvart:stoja
Volim: cerek (a šta ne volim) Slavoniju,more,ljeto
Pulu, papati, svoje prijatelje, roditelje,
brata i seku Tinchy,èokoladu,komp. zaljubljenost,
prijatelje i prijateljice, putovati i još puno toga
Ne VOLIM: rat,mržnju, dvoliène i umišljene osobe,
svaðu, psovanje, vidjeti na nekome previše
šminke itd.

.....¤MeNi JaKO DrGE SliKICE¤.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i moja mala sestrièna Antonella

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i moj mali bratiæ Antonio


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moj brat Josip


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i moja best frendica Suzy


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Brat i Seka :)

PjeSmiCE



PROÈITAJTE.....

.......Lijepe ljubavne izreke.....

Ljubav je poput prometne nesreæe, 'udare' vas i obore, a potom preživite ili ne preživite.

Dokle god volimo nekoga zbog njegovih vrlina, to nije ništa ozbiljno. Kada ga poènemo voljeti zbog njegovih mana, onda je to ljubav.

The way to love anything is to realize that it might be lost.

Biti zaljubljen ne znaèi nužno i voljeti. Biti zaljubljen je odreðeno stanje; voljeti je èin. Stanje podnosimo, za èin se odluèujemo.
Denis de Rougemont

Ljubav je staklo koje se lomi ako ga èovjek primi suviše nesigurno ili suviše èvrsto.
Ruska

Nije dovoljno ljubav posaditi, treba je i zalijevati.
Njemaèka

Srce ima svoje pameti, koja ne poznaje pamet.
Blaise Pascal

Ljubav je vatra, da. Ali nikad ne znate hoæe li vam zagrijati srce ili zapaliti kuæu.
Joan Crawford

Postoje ljudi koji vam izvade srce i postoje ljudi koji ga vrate na mjesto.
Elizabeth David

subota, 10.03.2007.

¤¤¤¤¤¤NEKAD I SADA¤¤¤¤¤¤¤¤¤

evo jako sam tužna i umorna....umorna jer sam preureðivala sobu i od jutros èistim....a tužna jer sam se sjetila onih starih dana i nekih ljepih uspomena i starih prijatelja....tako smo ludovali i uživali...nije da sada ne uživamo ali to nije to...nije to ta ekipa...i jako mi fale...sjetila sma se strare ljubavi koja mi fali...

[DADO]

sjeæaš se....

da smo svake praznike i svaki slobodan trenutak provodili zajedno....
kad si mi osvojio medu u Prateru....
da smo si uvijek sve govorili...
da smo svaku novu godinu slavili skupa....
da sam uvijek bila ljubomorna na Shachu...
da smo planirali zajednièki život....

eto..mogli smo i sada imati sve to ali ti si odustao od nas...moglo je biti sve savršeno...ali eto...bilo je ljepo dok je trajalo...

[MARTINA]

sjeæaš se...

kad smo svaki dan išle 10km biciklovima do susjedno sela na turnire.....
kad ste se ti i Pele ljubili od Vrbanje do Soljana a JA sam te vozila na biciklu....
kad smo svaki dan bile vani do 4...
da si svaku subotu bila pijana....
kad sam ja ukrala lubenicu....
kad smo ukrali pivo sa gradilišta.....
da smo svaku nedjelju ispred kuæe na klupici preprièavali šta je bilo u subotu....
kad su nam kod bake pobjegle svinje....

eto to je tek kratak pregled svega što smo prošle....ali nemaj brige biti æe toga još ovo ljeto...voli te puno seko moja....
nije da se ja sad ne zabavljam ali mi nekada tako fale ti dani..mogu re3æi da ni jedan trenutak ne bi mjenjala jer je ovako bilo savršeno...

ne mogu reæi da sada patim za prošlosti...tu je naavno moja suzy koja me uvijek oraspoloži i koja je uvijek uz mene...i njoj æu posvetiti neki drugi post....


Eto toliko od mene uskoro æe biti i novi postova....


Evo nekoliko slikica koje æe nam ostati uspomena...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

|Komentiraj 24| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.