MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com


  lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari: On/Off

design by: .•°Loda pUnkeriCa diZaJn°•.

KosTuR bY : .•°speCiaL desiNg°•.

Opis bloga

Nadam se da će vam se svidjet i da ćete ga komentirat!!! =)

OSTALOOOO NEŠTO OSTALO...... xD

IME: Ana
GRUPA: Nightwish
PJESME: 7 Days Of The Wolves,
The Siren
Gehsemane
BEST FRENDICA: Silvia kiss

Kažite kaj da stawim na blog, ja neznam
wiše šta da stawim..... odnosno neznam
šta was zanima, jawite ak imate neka
pitanja......


FACEBOOK; Ana Belša
MSN; ana_3nice_@hotmail.com
E-MAIL; ana_3nice_@hotmail.com


BIJELI TIGAR



OBIČNA SIWA MAČKA



PERZIJSKA MAČKA






nedjelja, 07.06.2009.

HEY!!!

waveAlooooo........ Kao što neznate ja kao volim životinje a najviše mačke..... nosim jedino ljubičastu/crnu/smeđu ili bijelu boju al to je rjetko, slušam pretežito strano/ Nightwish ili malo od Green Daya al to je rjetkost.... neki čak kažu da sam emo al ja baš neznam da jesam.....
waveJa sam nowa ovdje ali imala sam weć blog, owoga namjeram imat dosta dugo
ak was šta zanima o meni jawite mi se.... Nadam se da će wam se swidjet moj blog i da ćete ga
komentirat. Ako imate neki prijedlog za moj blog kažite mi..... => was sweeeee!!!! cerek kiss



Image Hosted by ImageShack.us



















E LJUDI SORY ŠTA JE OWO PRAZNO AL MORALA SAM TO NAPRAVIT
DA BI MI STAO CHAT........ xD xD xD xD xD
































EWO WAM MALLO PA SE DOPKAJTE..... =)




Get your own Chat Box! Go Large!






| KoMeNTaRi (2) | PriNTaJ | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.