Image Hosted by ImageShack.us

bok ja sam slon.

nedjelja, 30.11.2008.

vozdra burki.

eo mene.. evo baš sam super volje. i volim kad pada kiša i kad grmi. i kad su mi mama i tata u Lidlu (koja reklama) i kad čekam da mi donesu nešto jepo. Eto, život bi bio savršen još samo da nemam ovolko predmeta za učit. al dobro de hajd.
ooooooooovog, ne znam.. mrzim se osjećat obvezanom za nešto. mrzim obećavat stvari...i mrzim kad je neko dosadan ko proljev. loše. e i da još nešto..

no boys.. no love
no love.. no sex
no sex.. no kids
no kids.. no school
no school.. no teachers
no teachers.. no problems
so...
why boys!?


heeeeeeeheeeeeeeee koji feminizm.
al nek hajd hahah jedna od rijetkih izjava feminističkih koje su mi drage <3
hoho

hohohohohohohoooooo

:))))))))))))))
ajde bok.


- 12:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nije da sam zdrava.
Image Hosted by ImageShack.us
its not all about you, its all about me !

ćao ćao. kad budem imala insprijacije ću napisat nešto više.