Image Hosted by ImageShack.us

bok ja sam slon.

srijeda, 26.11.2008.

reapir your wings.. and make sure everything's all right. NEMOJTE SE DRUŽITI S NJOM, OSIM AKO VAM NE ZAPRIJETI NOŽEM. hahah

yo yo madrfakr. Imam materijala za napisat dobar post. al mi se vjerojatno neće dat. hahah. ne znam zašto ljudi kad pišu postove pokušavaju bit pametni i iskazat neko svoje mišljenje nekim ekstra pametnim riječima. to je jedan šajze mali. Ne volim ti ja pametne ljude. Osjećam se ugroženom pored njih. :D. Al znam i ja napisat nešto pametno doh, al čemu? ma skini mi se. Ja volim činjenicu da sam mutava i glupa. Dobro zapravo i ne toliko. Al boli me k* za svim :). Kako je lepo biti glup.
Dobro nego, jučer sam imala super savršen dan hahah. Djeci u školi zabranjeno je da se druže samnom, ja sam delikvent. hahah ovo nije šala. e. tako. kako bi rekao kain "dobra ko kruh" , dont be so sure >).
Kako je super što mi danas škola počinje u 3 sata. Ja volim skraćene satove. belj.
I tako ajde... zajebala sam se, ovo ne liči na prošlost, niti kul doba hipija, to se više ne može probudit. Fejs je pobjedio. i give up. al evo meni za dušu. i kainovu dušu. obećala sam da ću pisat jednom tjednom. pa evo nek. a nekad je potrebno ispuhat se riječima negdje. yes
a sad idem nać neku ljepu sliku koju ću stavit ispod svog pametnog posta.
Image Hosted by ImageShack.us
na. pa-pa.


- 12:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nije da sam zdrava.
Image Hosted by ImageShack.us
its not all about you, its all about me !

ćao ćao. kad budem imala insprijacije ću napisat nešto više.