Image Hosted by ImageShack.us

bok ja sam slon.

subota, 22.11.2008.

lets back to the jungle. you little bungle

:))
evo.
sad ću si ja bit kul. sad se imam di književno kulturno umjetnički izražavat i niko neće mislit da sam budala. osim Kaina. on to već i zna recimo. prije svega, ti koji ovo čitaš, moraš znat da sam ja jako lijena da u svakoj novoj rečenici prvo slovo pišem velikim tiskanim slovom. znaš.. kaps, ovo ono. a i ružno izgleda. jelte, bolje bit ovako seljački nepismen. Onda.. trebaš znat da sam ja ovaj blog otvorila izričito, ali izričito da se prisjetim onih starih dana kada smo svi slušali bob marlija i imali šarene blogove i izlazili na Kont. znaš. To su bili ti dani kad nam je sve bilo ravno i lijepo. bili smo moderna dijeca cvijeća 21. stoljeća. :) a sad smo debili koji sjedimo subotu navečer doma za kompom i kreiramo svoj blog. svaka budala ima svoje veselje. :))
Idem uređivat dizajn.

Image Hosted by ImageShack.us






- 22:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
nije da sam zdrava.
Image Hosted by ImageShack.us
its not all about you, its all about me !

ćao ćao. kad budem imala insprijacije ću napisat nešto više.