.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Linkići

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Counter



Counter


BORIS-dečko iz lilalanda! smijeh
BRUNO-moj kolega preko bloga! thumbup
TIJANA-cura iz donjeg miholjca! wave

DARDA linkovi:

DRAGANA-looda coora! wink
KUZMA-susjedičak! rofl uvijek pun ideja!! smijehthumbup
MIA-moja susjeda! mah
ALEN-moj susjed! mah
PINTA-neuspjeli bloger... namcor
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SALE-nochna ptica s dobrim slikama na blogu! smijeh
MARE-bloger pravi!! wink i legenda!!! yes
ČIPA-maaaalo bolji bloger od mareta! rofl
ANA-rukometašica! thumbup

stranica moje škole! yes

stranica DARDALANDA!!! rofl thumbup



Moj ICQ number: 387606557
MSN: nela.2.2.2@hotmail.com

Ime: Sanela
Nadimak: Nela
Godine: 18, s ponosom smijeh
Kobni datum: 30.5.1989.

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Zodiac: Gemini

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Škola: Medicinska škola Osijek


Image Hosted by ImageShack.us

Smjer: medicinska seka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
naughty wink

Razred: 3.s3

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Svi mi! dobro, skoro svi!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
2. grupa (baotićka, josipovićka, martinićka, junušićka, ranka, hrca, božić, borna; dolje: brane i majićka)
P.S. preporučam da ovo pogledate u normalnoj veličini...
by: pikaso bozich! smijeh


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
3. grupa (iza: gec, barić, šimić; sredina: kilićka, silađi, ovaj da... hmh... rolleyes, anita, jelena; dolje: brane (opet!!) i kristina)

Razrednica: Snježana Tomljenović, Snješka :o)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ova desno! smijeh (samo što je ovo starija slika; nema više dugačku kosu!)

Mjesto stanovanja: Dardaland smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
centar, trg, trgić, kako god!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tzv. ljepotica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
malo đole! smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dan na đoli kad nas je posjetila ekipa iz "malog mista"

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
igralište

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dvorac sad...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... i nekad... šmrc... no


Naj životinja: DUPINI!!!


Myspace

Myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



A volim ja i svog psa piksija!! yes cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sretan broj: 2, 22, 222, 2222, tj. sve što ima veze s brojem 2!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Naj boja: očito plava! :o)
Naj pjevačica: Shakira


MySpace Layouts

MySpace Layouts




Malo slikica! smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pinta i deni u gaju! wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moji legovi; pinta, sale, vlatko i đoko thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
još mojih legova; moler, mare i pinta smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pinta u p&b-u

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i opet pinta!! smijeh
zaključak: pinta je mnogo fotogeničan!! wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je za draganu, i za sve ljubitelje ovakovih mašina!! smijeh iako... slika je njena! smijeh

još malo slikica! wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
subota u gaju (slučajno prošla, 23.12.), neka 2 lika iz saletovog razreda, zaboš, moler, mare, dino, pinta, horvat, i dolje sale! thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moler i pijana dd mafija! rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
davor i vanja (moler)! yes




utorak, 27.02.2007.

Hello again!!
Image and video hosting by TinyPic

hah, evo i mene opet u svijetu vrsnih blogera! vidim da vam nisam nedostajala! ccc... namcor rofl šalim se ja! wink razmišljala sam čak i o brisanju bloga, ali mi je bilo nekak' žao... yes a pošto mi se nedaju više pisati postovi, tako neću ni pisati, nego vam preporučam da posjetite (ako već niste! smijeh) blog mog susjeda!! yes tamo ćete naći i satelitsku sliku darde, iako ne cijele no, ali najbitniji dijelovi su tamo, i označeni su!! yes wink također preporučam i post o ekipi u trenerkama!! thumbup rofl to je to od mene, i pa-pa svima!! wave

- 21:18 - Comment To Me... (8) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.