< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

DeSiGn bY PeArL
dA & nE

Opis bloga

Sve što se može događati u životu jedne 15-godišnjakinje...

Meni najdraži :) :) :)

SISTER-ljubav moja
SEKICA-beba moja
IRMICA
KOKENZICA
IVAN
Nanica
Megica
Ana,Vale i Čiča
Martina i Livia
Maja
Tommy
Lela
Veca
Kićo-direktor
Irma
Miky
Ina
Sajo

Tko je Antonela?

Jedna jako zaljubljena 15-godišnjakinja koja se ništa ne razlikuje od svojih vršnjaka...Njen život nije kompliciran jer je jednostavna cura koja ne voli komplicirati stvari...Možda ne voli komplicirati stvari,ali voli SVOJE PRIJATELJE bez kojih joj život nebi imao smisla,JEDNOG MALOG koji joj život čini još ljepšim,ČOKOLADU koja joj svaki trenutak života čini još slađim,RUKOMET bez kojeg joj život nebi bio u potpunosti ispunjen jer tamo su cure koje obožava bez kojih joj život nebi bimalo bio zanimljiv i LJUBITI SE,hm,dal je potrebno komentirati?...Voli ona još puno toga,al ovo je dosta za sad,he...Tri stvari bez kojih nebi mogla u životu su mobitel,internet i grad...U životu se ničim ne zamara nit ju šta brine,al ipak ima jedna stvar koja joj užasno komplicira život,a to je ŠKOLA...To je najveća stvar koju mrzi u životu,al naravno nije jedina...Još užasno mrzi dosadne,dvolične i sebične ljude...Jedna je potpuno otvorena i uvijek nasmijana cura koja je veliki optimist i na svijet gleda kroz ružičaste naočale...finozujowave

LJudi koje ja volim :) :) :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sister...Berička moja...!!!...ona je jedan dio mene...bez nje bi život bio prazan...!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sekica...Ninica...!!!....pizdrička moja mala...dijete koje ja obožavam...život bi bio dosadan da je nema...!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moje bestice ljepotice...Ivona i Irma...!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Preslatko moje...Angie...!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ljepotica moja...Mateica...!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maca moja...Kokenzica...!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Srechice moje...Mina i Morenica...!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ivan...srechica moja...!!!kiss



nedjelja, 16.12.2007.

Ljubav... što je to?

Dlanovi ti se znoje, srce ubrzano lupa, a glas ti zastaje u grlu?
To nije ljubav, to je zaljubljivanje.

Ne možeš skinuti pogled ili ruke s njega?
To nije ljubav, to je požuda.

Ponosna si na njega i želiš ga svima predstaviti?
To nije ljubav to je sreća.

Želiš ga, jer znaš da je on tu pored tebe?
To nije ljubav, to je usamljenost.

S njim si jer on to želi?
To nije ljubav, to je sažaljenje.

S njim si jer te ljubi i drži za ruku?
To nije ljubav, to je nesigurnost.

Srce ti poskoči čim ga vidiš?
To nije ljubav, to je strast.

Opraštaš mu greške jer se brineš za njega?
To nije ljubav, to je prijateljstvo.

Svaki dan mu govoriš da je on jedina stvar na koju misliš?
To nije ljubav, to je laž.

Odrekla bi se najdražih stvari radi njega?
To nije ljubav, to je velikodušnost.

Srce te boli i sve se u tebi lomi kada je on tužan?
Da, to je LJUBAV.

Privlače te drugi, ali ipak ostaješ s njim bez trunke kajanja?
Da, to je LJUBAV.

Prihvaćaš njegove mane jer su i one dio njega?
Da, to je LJUBAV.

S njim si zbog te neshvatljive mješavine, boli, sreće i uživanja?
Da, to je LJUBAV.

Dala bi život za njega?
Da, to je LJUBAV.

Dns je meni i mojoj srechici mjesec dana..Mali volim tee cerek

Ade držite mi se svi do kraja polugodišta..ima još malo..brzo će praznici pa onda idemo uživati,a do tada svi sjednite i ugrijte stolice..nemojte da morate preznike provoditi u kući uz knjigu..ja sad bježim učiti..
Ade bubi vas sve vaša Nelica..al tebe mali najviše kiss

- 15:25 - kLiKni (41) - =) - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.