< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (11)
Rujan 2006 (6)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (9)
Svibanj 2006 (14)
Travanj 2006 (15)
Ožujak 2006 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

Ovdje ćete moći pročitati sve o mojem zanimljivom životu!!! Zanimljivom???? Možeš mislit!!! Ma ustvari čitajte pa ćete i sami vidjeti!!!smijeh


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws






KOLIKO ME POZNAJETE?? KLIKNI I PROBAJ!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
T-Portal
T-Mobile
Net Portal

Blogovi koje ja čitam....Obavezno ih posjetite...

Tommy18
Alen - Best Friend
Dado
Purgerica4ever
Đana


Kety
Natali
Kneža
Mia - Pula
Dami
D@nchi
Mirna 2007
Plavi Anđeo
M@l@ Beštij@


Evo vam na, brbljajte sada...








Nešto o meni......

Ime: Ivan
Prezime: ma da ne bi rekaonut
Spol: muški
Godine: ponosnih 17
jedem: skoro sve
idem: u gimnaziju
po učenju sam: vrlo dobar
od muzike slušam: sve osim narodnjaka, punka i metala
Živim u: Zagrebu, Novi Zagreb
Volim: svoju obitelj,zgodne cure, prijatelje, male bebače, jesti, plesati
Ne volim: laž, pokvarenost, dvoličnost, tračere
Želio bih postati: novinar i tv- voditelj

Ako tko želi može mi se javiti na e-mail adresu: neks16@net.hr

Upozorenje svim posjetiteljima ovoga bloga: svi koji će ostavljati uvrede na moj račun neće se dobro provesti. Oni koji imaju blogove biti će prijavljeni blogu.hr za spam. Anomnim korisnicima će biti zabranjeno komentiranje na ovom blogu ukoliko budu i dalje vrijeđali. Također na ovomu blogu ne smije se vrijeđati niti DINAMO niti Zagreb!!! Svi koji budu vrijeđali također će biti prijavljeni za spam!!! I molim one kojima se ovaj blog gadi i koji imaju loše komentare bolje da ni ne komentiraju... Odjebite od moga bloga bez cenzure!!!! P.S. LJUDI, UOPĆE ME NE ZANIMA KAJ MISLITE O OVOM BLOGU, AKO VAM SE NE SVIĐA BOLJE ODJEBITE ODAVDE!!!

DINAMO RULES!!!!

Image Hosted by ImageShack.us




my pet!





Online prijevod


www.bosiljak.hr




Upišite pojam


Engleski --> Hrvatski


Hrvatski --> Engleski









Trenutno na TV-u...



Free Site Counter
Free Site Counter
DA VIDIMO KOLIKO VAS JE BILO KOD MENE



Shakira Beautiful Liar Lyrics



Rihanna Umbrella Lyrics


NNaughty
EEnergetic
KKinky
SShocking

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Najbolji Chat.....


Created by Crazyprofile.com



SLIKE PREZGODNIH ŽENA:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



[petak][29.09.2006.]

I am going to Zadar...

Idem ja u Zadar. Da, da eto malo napuštam Zagreb, ali to će biti na sasvim kratko vrijeme. Tamo dolazim danas navečer, a natrag sam u nedjelju popodne. Jedino kaj mi je žao da ove subote neću ići van u Baredo i Roko.Ali, nema veze nadoknaditi ću ja to već slijedeće subote. No dobro ljudi da ja tu nekaj preveć ne mudrujem, idem ja polako. Veliki pozdrav svima, ljudi nemojte se naljutiti, oni koji nisu dobili komentare, ali eto jednostavno to sad ne mogu moram se ići hitno spremati. Veeeeliki pozdrav svima od vašega NEKSA!!!! P.S. Novi post napisati ću u nedjelju navečer ili ponedjeljak..wavemahkiss



[ 3 KomentarA ][PrinT ][# ]


[četvrtak][28.09.2006.]

Napokon i ja pišem about school..

Evo pošto već stvarno dugo nisam pisao o događanjima unutar zidova XIII.GIMNAZIJE-NAJBOLJE ŠKOLE NA SVIJETU. Prvi sat smo trebali imati latinski, ali profesora nije bilo pa je profesorica iz Zemljopisa koju smo trebali imati zadnji sat uletila prvi, a nismo ju opće trebali imati. Drugi sat je bila povijest, pitala je cijeli sat!! Duić se javio i ovog ga puta trebam stvarno pohvaliti, čovjek je to naučio i ispričao bez ikakve greške, onda se javio Vukić koji je i ovoga puta briljirao, što je zaista čudno za njega, dobio je 4 do 5!! Onda je prozvala Oremovićku, ženska se skrumpala i dobila je 2, ali najviše mi je bilo žao Helene koja je pokupila sulju, ali vjerujem u nju, ispraviti će ona to. Hrvatski- nije bilo ništa posebno pričali smo o Dekameronu. Onda dosadna kemija na kojoj smo svi skoro zaspali. Biologija- pitao je i cratli smo neke glupe crteže. Matematiku smo radili kvadratne jednadžbe. I na kraju smo imali latinski i to smo se svi na kraju razljutili zato kaj smo mislil da ćemo ići doma. Eto to su vam u najkraćim crtama današnja događanja u školi. Ovim putem pozdravljam Vedranu koja je danas izašla iz bolnice i želim joj brz oporavak. Eto to bi bilo sve za ovaj post!! Do idućeg posta veliki pozdrav od vašega NEKSA!!!wavemahkiss



[ 3 KomentarA ][PrinT ][# ]


[četvrtak][21.09.2006.]

Sorry ljudi...

Sorryte ljudi kaj se nisam javljao ali jednostavno nisam imao vremena. Zauzet sam nekim stvarima, ali to bi htio zadržati za sebe. Nadam se da ste mi svi dobra, jer ja sam eto odlično. Javim vam se sutra ujutro sa velikim postom, jer sada gibam. Pozdrav svima!!!wavemahwavemah



[ 5 KomentarA ][PrinT ][# ]


[utorak][12.09.2006.]

No name post

Pozdrav ljudi! Sigurno se čudite zbog naslova posta, ali eto fakat nemam pojma kak da se zove ovaj post, a ni nije toliko važno. Nadam se da ste mi vi svi dobro, ja sam onak, ok! Još se nemrem naviknuti na ovaj užas od škole koji je počeo prije tjedan dana, ali naviknuti ću se ja. Mnogo ljudi u razredu me natjeralo da ih pozdravim, pa eto da ne bih nastradao, morati ću ih pozdraviti. VEEEEEELIKI POZDRAV VULETU(NAŠEM RAZREDNOM RAZBIJAČU), TANITI I CIJELOM MOM II.B RAZREDU!!! LJUDI NAJBOLJI STE!!!!No dobro, evo sad sam pozdravio ljude koje sam trebao. U školi pa ni u mom životu nema ništa posebno novo, ako ste to htjeli čuti. E da u subotu sam bio u Baredu na piću. Po dobrom starom običaju, Baredo je i ovog puta bio prepun ljudi i zgodnih cura, naravno!! Apsolutno ništa drugo se nije desilo tokom prošlog vikenda, tako da vam nemam ni kaj zanimljivo pričati. No dobro ljudi moji pozdravljam cijelu svoju blogersku familiju i sve koji me čitaju!!! Do idućeg posta svima vama veeeeeeeeeliki pozdrav od vašeg NEKSA!!!!wavemahkiss



[ 9 KomentarA ][PrinT ][# ]


[ponedjeljak][04.09.2006.]

I prvi dan škole je završio..

Pozdrav! Ljudi moji, ja jednostavno nemrem vjerovat da sam ja 2. srednje i da mi je prvi dan škole u novoj školskoj godini već završio. Imali smo svega jedan sat s raskom i dala nam je raspored za sutra i preksutra, ali raspored je malo zmrdan zato kaj su četvrtaši na maturalcu u Španjolskoj ( blago njima!!!!!). U razred smo dobili tri nova učenika< i čine mi se čist ok! Valjda će se jadnici brzo sanć u našem fakat moram reć odličnom razredu. Fakat sam zadovoljan sa cijelom ekipom iz razreda. Jedino kaj mi je full žao kaj mi nema više Mateice, koju ovim putem pozdravljam! Poslije škole je išlo par nas na kavu u grad i zadržali smo se dosta dugo. Ali kaj to ima veze pa tek je prvi dan. Danas vam opet nemam te inspiracije pa mi se ni ovaj put ne da pričati o moru. Pozdrav mom cijelom najboljem I.B razredu! Isto tako pozdravljam i svoju cijelu blogersku familiju. Dobro ljudi, uživajte mi i budite mi dobri, lijepi, pametni i zdravi. Do slijedećeg posta, svima veliki pozdrav od vašeg NEKSA!!!wavemahkiss



[ 5 KomentarA ][PrinT ][# ]


[nedjelja][03.09.2006.]

Eto mene, napokon....

Pozdraf ljudeki!!! Eto mene opet, vratio sam se napokon s tog mora. Nadam se da ste mi svi dobro i da ste napunili baterije za sutrašnju grozotu. Danas nemam inspiracije pa ću vam sutra napisati veliki post! Ali eto ovaj sam napisao samo toliko da ne bi rekli da vam se ne javljam! Veliki pozdrav od vašeg NEKSA!!!



[ 4 KomentarA ][PrinT ][# ]