Momentalizam, drugi dolazak

nedjelja, 13.01.2008.

ramp?

Dakle. Vraćao sam se u svoj podrum, to je bilo prije nekih sat i pol, i baš sam prolazio kraj crkve dok su ljudi izlazili iz nje. pomislio sam kako bi bilo da opet uđem unutra i samo razmišljanje me navelo da se osjećam drugačije jer razmišljao sam da ako sam unutra, makar ne vjerovao, nešto bih osjećao u vezi svega toga. neko značenje bi se našlo u svemu tome. tad sam se ulovio kako se osjećam lakšim, nekako sam kao klizio, blago lebdio, a ne hodao. pa sam pak pomislio da ako samo razmišljanje o vjeri učini to čovjeku, kako bi onda bila ona prava stvar. zanimljivo doista, no meni trenutno od nikakve koristi jer ne mogu se natjerati da vjerujem, a nikako da krene samo od sebe. nekad mi se čini da vjerujem, ali mislim da je to samo strah od mogućnosti njegova postojanja, jer ako postoji, onda sam naježio. šta je je. kako god okrenem, ne mogu biti siguran u sve to, mislim, ako dovoljno relativno razmišljam on može biti stvaran jednako onoliko koliko može biti nestvaran, dakle i može biti, a i nemora. ne vjerujem, ali ne isključujem mogućnost da on doista postoji. i...mislim da je to sasvim ok.

no dobro, nije samo stvar u tome dali vjerujem ili ne. nesigurnost i dualnost me okružuju kao ovaj zrak i, kao i od zraka, i od ovog čovjek polako stari i umire. nevalja biti toliko neodlučan, ali ne mogu si pomoći - za sve što zamislim/vidim/čujem/bilo kako doživim isto tako zamislim/vidim/čujem/bilo kako doživim suprotnost tome, više suprotnosti. ne znam, sve to izgleda toliko ubitačno. i je zapravo, ali eto. zato često kažem da je bolje da znam sve, ali shvatim nemogućnost toga, ili da ne znam ništa (neznanje doista jest blagoslov) jer ova sredina ubija čovjeka. iz toga slijedi ovo

Kad sam bio mlad činilo se da je život tako
prekrasan
čudo, o bio je prekrasan, magičan
i sve ptice na drveću, one bi pjevale
tako sretno, zaigrano gledajući me
ali onda su me poslali da naučim biti
osjećajan, logičan, odgovoran, praktičan
i gurnuli su me u svijet gdje samo mogao biti
tako ovisan, kliničan, intelektualan, ciničan

postoje trenutci kad čitav svijet spava
pitanja idu previše duboko
za tako jednostavna čovjeka
možeš li mi molim te, molim te reći što smo naučili
znam da zvuči apsurdno, ali molim te reci mi tko sam

sad...pazi što kažeš ili će te nazivati radikalom
liberalom, fanatikom, kriminalcem
zašto se ne upišeš, voljeli bi znati
da si prihvatljiv, ugledan, biljka

po noći kad čitav svijet spava
pitanja idu previše duboko
za tako jednostavna čovjeka
možeš li mi molim te, molim te reći što smo naučili
znam da zvuči apsurdno, ali molim te reci mi tko sam



Znalci će znati otkud to. preveo sam čisto iz raloga da ne bude besramni copy-paste.
eto. da. trenutno bi bilo tako.

13.01.2008. u 21:05 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv