srijeda, 15.08.2007.

Neidentificirani leteći objekt / NLO

Prošlo je od tada 2 godine... Ljetno je večer i dosadno nam je. Odlučili smo se malo provozati na motorima. Ja sam bila na motoru koji je išao prvi. Prijetelj je vozio pa je on imao kacigu a ja ne. Pričali smo nešto, a kako sam bila skvrčena iza njega (da se ne smrznem i da mi ne puše u oči) nisam ga skoro ništa čula pa bi zbog toga svako malo izvirivala sa strane. Tako je bilo i ovaj put : on je počeo nešto pričati, ja opet nisam čula pa sam se nagnula sa strane. U tom trenu sam samo vidjela nešto ispred sebe i osjetila udarac posred lica !! Brzo smo stali da provjere jel sve u redu, ja sam se samo smijala i držala za lice, jer nemam pojma što je to bilo. Neki kažu PTICA a neki ŠIŠMIŠ. Uglavno, imala sam bliski susret sa neidentificiranim letećim objektom !

- 21:46 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>