< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


želim

kazalište
pozornicu
ples
orkestar
festival
vatru
jazz
koncert
izložbe
boje
kistove
grafite
letke
fontane
vodoskoke
ulice
trgove
ceste
slobodu
snagu
utopiju
energiju
vrisak
smijeh
tugu
treptaj



ono što je wagner skladao
chagall slikao
jesenjin pisao

zapravo
ono što nitko nikada dosad nije živio.

°°lady.penny11@hotmail.com°°



*Kutak za Bolero kid
nikad nemoj zaboraviti koliko te cijenim,
poštujem, a povrh svega toga,
koliko te volim.
Bolero kid, ja te volim.
hvala ti što postojiš.


*Kutak za prijatelja
ja te volim. ti si meni poseban. ti mi ležiš na srcu.
uvijek ću biti uz tebe. uvijek. zauvijek.

just like heaven.
.............................................

djevojčica u svijetu uspavanki,
piše riječi koje ona razumije.


volim svim svojim kamenim srcem.

Image Hosted by ImageShack.us


autorica ovog bloga je vrlo ekscentrična mlada osoba,
koja živi u svojem svijetu.
i ponekad odluči zaviriti i u ovaj vanjski svijet laži i pakla,
s namjerom da ga uljepša,
tj. da ga učini boljim mjestom za život.
sve su to samo pokušaji,
no katkad uspije ostaviti trag...

Image Hosted by ImageShack.us


volim se gubiti u zagrljajima.
dijete sam.
sretna sam.
ne smijem se uvijek.
u sebi plačem i pucam od smijeha.
zatvorena sam.
sramežljiva.
dobra.

Image Hosted by ImageShack.us


čitam među redovima.
pokušavam pronaći skriveno značenje u...
pamtim stvari, ne zaboravljam.
volim sitnice.
detalji čine cjelinu.

Image Hosted by ImageShack.us


autsajder sam.
ne pripadam nijednom društvu.
individualac sam.
pojedinac.

Image Hosted by ImageShack.us


volim učiti od života.
puno griješim.
nastojim ispravljati pogreške.
svaka je moja isprika iskrena.

Image Hosted by ImageShack.us


Jer oni su posebni...
*i hvala Vam.

Image Hosted by ImageShack.us


Why

Why
What have I done?
What have you done?
Thinking back you were nice...

Now I'm sad.
The hate between us
is growing by the day

I want your presence
I want your smile
I want your jokes

What happend?

I want to hold your hand
I never want our happines
to end

*napisano za autoricu bloga.
spisateljica i posebna osoba koja je to napisala,
je jedna od onih osoba koje joj leže na srcu.



sunčana strana ulice.
.......................

Nitko drugi nije kao ti.
Ti si svojevrstan, jedinstven, posve originalan i neponovljiv.
Ne vjeruješ to,
ali nitko drugi nije kao ti - odvijeka dovijeka.
I svaki čovjek koga voliš nije nikakav običan čovjek.
Iz njega zrači neobična privlačna snaga.
I ti po njemu postaješ na neki način drukčiji.
Možeš mu čak reći:
"Što se mene tiče, ne moraš biti nepogrešiv,
bez greške i savršen, jer: ja te jednostavno volim.".

obrati pažnju na posljednju stvar.
ja te volim
.

..........................

ne volim pričati o sebi,
no budući da je ovo samo blog,
uzet ću si malo slobode.

*eksentričnost
*ljubav
*sreća
*smijeh
*ironija
*sarkazam
*iznenađenje
*dobrota
*istina
*laž
*tajna

volim svoj život i ne bih ga mijenjala ni za što.
istinski uživam u životu.

*snovi
*pobuna
*promijeniti svijet
*knjige
*glazba
*film
*kazalište
*umjetnost

Image Hosted by ImageShack.us


*neurednost
*mir
*ideali

nemam nekog posebnog dara za ništa.
nemam neki posebni talent.
u čemu je moj problem?

Image Hosted by ImageShack.us


*prijatelji
*obitelj
*srce
*ljubav
*zagrljaji
*svađe
*sloboda

fascinira me ljudska glupost...

*hrabrost
*čokolada
*um
*razmišljanje
*tvrdoglavost

ne trudim se uvijek biti dobre volje,
i sretna i vesela i vrckava.
a opet se uglavnom smijem...
ne, to nije loše.
smij se sa mnom, nije teško, vjeruj mi.

Image Hosted by ImageShack.us


*jesen
*zima
*riječi
*zaborav
*sjećanje na život
*skriveno značenje

volim te kad pričaš
u svom ovom ludilu
slutnja gubi privid
ogoljela do kosti
postaje stvarnost
zaboravljena bol
ne želim da te odvlačim
daleko

riječi poput bajke
smiruju čamotinju
ne brini neko pamti
svaki tren u godini
sve veze šetnje razgovori
a ti još razmišljaš
vjeruj mi

gledaj moju malu
kako ide niz ulicu
primjećuješ li boju
na njenom obrazu
danas je prvi
dan u proljeću
i ona uživa
kao da je
posljednji
Azra

nedjelja, 25.11.2007.

Par pitanja


Možete li mi reći kada ste vi ispunjeni?
Zbog čega vi živite?Šta vam smeta?
Šta biste mjenjali?Da li ste sretni?
Jeste li zadovoljni?Šta najviše cjenite u životu?
Čega se najviše bojite?Šta je za vas smisao života?

| &hearts .BuTeRfLy. &hearts 1| &hearts .PrInT. &hearts| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.