28.02.2008., četvrtak

...Dumb...

HEY HO!Pa da se i ja vama napokon malo javim.Sad sam doma pa sam si dala mrvicu truda da napišem novi post nakon dugog vremena!Malo sam bolesna ono---sestra---gripa---ja----gripa----dosada jer sam doma----jebi ga!
Da to je to ukratko.Onak u ponedjeljak mi je rođendan al to baš i nije bitan datum ono 03.03.jebote!
Da...Pa u školi je koma!Razred nam je totalno sjeban....Ono Barbara je bila prošli petak kod mene (unforchenetli!)
i onak cjelo vrijeme je slinila za Devom koji ju nije šljivio ni 5 % al šta češ?I tako Dođer ju je nazvo pudlicom što je bilo shvaćeno komplimentom!?I ono.........Nemam inspiracije šta da pišem......Eh da u petak 7.3 veljda--je frend iz razreda u fokusu sa svojim bendom pa ono Čazmanci dođite dobri su!
Ok,sad je dost.Javim se............BYE!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.