...oPeT...JA kAO KaO neKa DruGa-......a person!!!....Jeah!!!

petak, 05.05.2006.

Temperaturne vrijednOsti....prOčitajte

OPIS POJEDINIH TEMPERATURNIH VRIJEDNOSTI ILI ŠTO TEMPERATURA ZNAČI U ŽIVOTU OVE PLANETE?
+20°C Na Havajima uzimaju drugi pokrivač.
+18°C Dalmatinci, Talijani i Grci uključuju grijanje.
+15°C Dalmatinci panično kupuju drugu jaknu od perja s kapuljačom.
+10°C Dio životinja priprema se za zimski san.
+5°C Dalmatinci masovno odlaze na bolovanje.
0°C Talijanski automobili ne mogu upaliti.
-1°C Dah se jasno vidi, a Rusi jedu sladoled i piju hladnu pivu.
-5°C Pas vam se uvaljuje u krevet.
-10°C Francuski automobili ne mogu upaliti.
-12°C Politicari počinju pričati o beskućnicima.
-15°C Američki automobili ne mogu upaliti.
-20°C Dah se može, ne samo vidjeti već i čuti.
-25°C Japanski automobili ne mogu upaliti.
-28°C Vašeg psa ne možete ni batinama istjerati iz kreveta.
-29°C Njemački automobili ne mogu upaliti.
-30°C Rusi zakopčavaju gornje gumbe na košuljama.
-35°C Ni jedan normalni automobil ne može upaliti.
-40°C Ruski automobil ne može upaliti.
-50°C Mnogi stanovnici Helsinkija umiru od hladnoće.
-60°C U Moskvi zakopčavaju kapute, navlače šubare i rukavice.
-80°C Čak i odvjetnici zavlače ruke u vlastite džepove.
-100°C Oceani su pokriveni višemetarskim ledom te izumire posljednja flora i fauna na zemlji.
-120°C Alkohol se smrzava, a Rusi padaju u tešku depresiju.
-273,15°C Takozvana "apsolutna nula" prekida kretanje elementarnih čestica u svakoj materiji. Sa smrznutim suzama na licu, zadnji preživjeli Rus posljednjom snagom liže okamenjeni grumen votke.



PROČITAJTE SI OVO PJESMU......ODLIČNA JE....

BOBO the SMRAD

Oko je golemo
i jabučica je velika
sjaji poput hrđavog čelika.
Imaš kljuku k'o orao
na plastičnu operaciju bi morao.

Nosni otvori su ti šmrkavi,
a ispod njih paperasti brkovi.
Ispod mlohavih usana
kriju se truli i na parove razbroj zubi
i zato me MOLIM TE NE LJUBI!

Ti ispuštaš čudan vonj,
koji si ti napušeni konj.

REFREN:
Ti si BOBO the SMRAD!!!
Ponašaš se kao mongoloidni gad!
Oi! Oi! Oi!
Samo bježi od mene
i ne umišljaj si da si moj!


Imaš salaste sise,
poštedi nas i ubij se.
Šlaufaste mišiće ti napni
i svoje papke odapni.

Ne da mi se slušati tvoja crijeva
i tvoj želudac kako pjeva.
Čuna ti je mlohava,
jaja su ti dlakava,
a šupčina ti je trakava.

REFREN:
Ti si BOBO the SMRAD...

Cerebrospiralni likvor će ti biti uzrok smrti
samo ti svoju guzu vrti.
Ja sam pametna,
a ti si glup,
ali ipak svrati na pokoji fuk...

Kada sve to zbrojim
ja te ipak volim...


...vam se sviđa...ha-ha..nisam je ja napisala nononono...negO sam je Od nekOg pOsudila(((ak se tO tak mOže reći))) pa da je malO reklamiram...zar nije zakOon???? ....legende su curke koje su tO napisale...!thumbup

yesOVAJ VIC JE ZAKON...AHA!!!yes

LoTTo....thumbup
Ulazi MujO u kuću i kaže: - FatO pakuj se dObiO sam na lOtu!!!
Fata viče: - Super, jel da se pakujem za planinu ili za mOre?
MujO OdgOvara: - KakO hOćeš, samO Odjebi Odavde!!!!!!


i jel vam se sviđa????? ...ja mislim da je zakOon...jelda???aj OdO ja da nastavim živjet svOj glupi prObisvjet ili svijet???kak hOcete....al bitnO je da ja OdO ča...a vi sad ima da kOmentarišete...PA-PAmahwave....cya!!! pOzZ SVIMA .......


















- 22:17 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.