...oPeT...JA kAO KaO neKa DruGa-......a person!!!....Jeah!!!

ponedjeljak, 01.05.2006.

ˇˇ^˘°°hihi....prekraŠni tHe firSt mAy....tAk se PišE...JEL TAK???˘˘˘˘^^^ˇˇ

prekraŠnO...dayesyes....Ovaj, ja sad baš sjedim u mi kama-ili ti u svOjOj sObi i pišem pOst Ovaj da vas razveselim...ste sretni???? ....tu sa mnOm seka u sObi i Opet je stisla tipku esc pa mi je Obrisala tekst cijeli pa je dObila batina...Od mene..-of kOrse...i sad mi tu priča..."teja, bake...teja,pusti bake" ....ili ti.. ja ju tu zagradila i Ona meni tu pjeva "mama taje" i hOce da i nju pustim da ide bake....ja sad tu usput gledam "de la mOre nO tjene presjO" -tak se čita a ne piše((((sam da znate)))˘˘˘˘˘°°°°i sad cu pustit seku da ide tamO..mislim nisam je ja zatOčila,samO sam stavila noge na krevet,pa Ona ne može izaci...eh, na svOm dr. blOghu sam napisala jučer post i rekla sam da vjerujem da cemO ic na zidine i da ce biti lijepO vrijeme ili da bar nece padati kiša....i bila sam blizu...ja se digla u 5h al bilO je jako hladnO,pa nismO htjeli ic dO zidina al ne pada kiša....sad se je malO i prOlješalO...al zatO sa 40min idem kOd legice na rOđOš, i tamO cemO se finO njaminjami najesti ....Oni lijepO rOštiljaju pa mi je sad pOslala pOr. da ni u kakvom "kravljem" Ludilu ne jedem kOd kuce....pa sta si je Ona misla naravnO da necu....pa cemO se mOžda ici provOzati dO zidina i jedva čekam ...sad cu se spremiti i idem...al dObrO sve stignem kad je Ona Od mene udaljena tri kuce....lol....eh, ja za sutra nisam ništ' učilabangburninmad...a jOš 2.h pišemO test it mat. ,,,.. baš sam jako jako sretna!!!!smijehsmijehwinkroflcerek i da ovaj mi je smajlić baš kuL....dead i Ovajrolleyes i Ovajnut i Ovaj...PA JEL TAK????e sad stvarnO idem.....mah-mah-mah.....ev,baŠ mi stižu poruke baš me zanima od koga????!!!!headbanggreedykissrolleyesroflbangmahwavenjamismijehsmokinparty:bang
:

I molim vas kliknite na ove stranice: SUUUUUUUUUUUUUUUPER JEEEEEEEEEE....... I ova isto kliknite i na nju:˘˘˘˘°°°°°°klikni!!!!! ....AJMO NE BOJ SE...PA TI SI HRABAR/A JEL NIJE????°°°°°˘˘˘˘˘˘˘ .....malo ce vas naživcirati al nemojte se predati.....moj savjet: NE DAJ SE!!! MOŽEŠ TI TO!!! USPJET CEŠ JER SI HRABAR/a????!!!! JASSNP???thumbupthumbup
- 12:37 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.