nekako ćemo, a možda i nećemo

05.06.2006.,ponedjeljak

FILM MOG ŽIVOTA (producent i režiser: JA)

Evo nešto malo ozbiljnije od mene.. Ovo je moj intervju sa profesoricom koja nam je dala zadaću :) Ovaj post je za saznati malo više o meni, što nekima piše po boxevima.. :)
Dakle Film mog života......
Image Hosted by ImageShack.us

GLAVNI LIKOVI

POZITIVNI: majka Lovorka, sestra Sandra, jedna super baka Ruža, prijateljice Karla, Tina i Silvija, prijatelji iz razreda, ostali prijatelji kojima sam draga, dečko Damir
NEGATIVNI: moj otac



OPIŠI SVOJE RODITELJE I SVOJ ODNOS PREMA NJIMA:

MAJKA: mama kao mama, puna ljubavi pažnje i razumijevanja. Puno truda ulaže u moj odgoj i trudi se da se izgradim kao poštena, dobra i iskrena osoba. Imamo veoma iskren odnos, te je puno volim i cijenim. Želim jednog dana biti kao i ona i da moj odnos s mojim djetetom danas-sutra bude baš onakav kao što je naš.
OTAC: nemam komentara za oca, jer nemamo baš neki odnos



OPIŠI BRAĆU ILI SESTRE I SVOJE OSJEĆAJE PREMA NJIMA: Moj odnos sa sestrom.


Moja sestra ima 26 godina. U posljednjih 6 godina postala je osoba, koja je moj idol. Volim je na sve načine na koje se sestru može voljeti. Osim toga, za svoju sestru mogu reći da je i moja najbolja prijateljica, koja će i nakon srednje škole, kad se rastanu „najbolji prijatelji“ svejedno ostati i biti uz mene, biti moj poptpora, bez obzira što se dogodi.


PRVA VRTIČKA ILI ŠKOLSKA ISKUSTVA I KAKO JE BILO ODVOJIT SE OD DOMA:

U vrtić sam išla možda oko mjesec dana, jer je baka bila doma pa me mazila i pazila. Vrtića se baš ne sjećam, osim jedne stvari, a to je da ga nisam voljela jer je bilo previše djece za moj pojam tada.. U osnovnoj školi sam bila dobra, no nisam imala neko društvo i nisam s nikim ostala dobra i nije mi nimalo žao zbog toga.


KAKO TI JE IŠLO I IDE U ŠKOLI? (prilagodba, ocjene, slobodne aktivnosti) KAKO SU TE PRIHVATILI VRŠNJACI? JESI LI IMALA KAKVE NADIMKE, KAKO VOLIŠ DA TE SE ZOVE?:


U osnovnoj školi nisam imala problema jer sam bila mirna, tiha i povućena curica koja je bila veoma savjesna i marljiva učenica. Dolaskom u srednju školu toj curici je dosadilo biti dobra i pretvorila se u curu koja ide linijom manjeg otpora, izbjegava obaveze i samo se zabavlja. Dok joj se to nije obilo o glavu. Ove godine, ocjene su nakon tri godine srednje škole napokon dobre, bez straha od popravnih. Mislim da su me moji vršnjaci, u srednjoj (tek) prihvatili onakvu kakva jesam, kao što sam i ja njih.

NADIMCI: llaste, stellich, stellica, stellina, stelletina(by: mama)......etc.
Najdraži mi je „llaste“ jer je u žargonu i jer ga je smislila moja sestra

VAŽNE VEZE KOJE SI IMALA DOSAD, SADAŠNJE VEZE I PO ČEMU SU SLIČNE SA PRIJAŠNJIMA:

Ja sam malo kasnije od svojih vršnjaka počela „gledati dečke“. Ali kada sam počela, nisam stala dvije godine, jer je sve trebalo isprobati.
Dok jedan nije uletio u moj život i okrenuo moj svijet „naopačke“. Malo je stariji što znaći da je odmah svjesniji i pametniji od mene u nekim situacijama, ali zajedno odlično funkcioniramo. Od prijatelja postao je osoba koja me upotpunjuje, koja me smirila i koju volim koliko god se nekoga može voljeti pa i više od toga. Iako sam prija govorila, da ja ne želim biti u vezi, da se samo želim zabavljati, sad ovo što imam ne bi mjenjala za sve zabave ovog svijeta.


KOJEG MUŠKARCA ILI ŽENU NAJVIŠE UVAŽAVAŠ I ZAŠTO:

Uvažavam dvije osobe: moja majka i moja sestra
Majku jer je posebna, pametna, vrijedna, za svaki problem nađe rješenje, odgojila je uz bakinu pomoć sestru i mene, a to nije mala stvar (biti samohrana majka)
Sestru jer ju je odgojila moja majka :) jer je moja najbolja prijateljica i najbolji savjetnik na svijetu.


KOJE KNJIGE, GLAZBA, STRIPOVI SU NAJVIŠE UTJECALI NA TEBE I ZAŠTO? KOJI SU TI DOŽIVLJAJI DONIJELI NAJVEĆU SREĆU, A KOJI NAJVEĆU ŽALOST?:


Najdraža knjiga mi je „Mi djeca s kolodvora Zoo“. Dnevnik jedne narkomanke, koji je baziran na istinitom događaju, a općenito volim takve knjige i filmove. Isto tako, najdraži film mi je „La vita e bella“ [Život je lijep]. Tu knjigu i film pročitala/pogledala sam nekolicinu puta i svejedno svaki put čitam/gledam sa istim guštom kao i prvi put.
Od glazbe ispunjuje me elektronska glazba. Npr: techno, house, progressive..i njihove podvrste..
U trenucima kada sam tužna ispunjava me house, koji me svojim ritmom uveseljava.
Progressive je u svakom trenutku dobar, a techno slušam neposredno prije izlaska subotom.. Ta glazba je trenutno najbolja glazba u mom životu, koliko će me držati to neznam.. Znam samo da bez glazbe ne bi mogla živjeti.
Najveću sreću donosi mi svaki dan koji je ispunjen smijehom, zabavom i ljubavlju.
Žalosnih trenutaka bilo je malo u mom životu koji je tek počeo, ali kada se nešto i događa uvijek pokušavam to gledati s vedrije strane. Držim se onoga.. „Vrijeme lijeći sve rane“


TVOJA TRENUTNA ŽIVOTNA SITUACIJA(o čemu sanjaš):


Trenutno, još par dana idem u 3. razred ekonomske škole i želim što prije završiti školu. Neznam što ću dalje, jer imam još godinu dana za razmišljanje, uglavnom neki posao uz fakultet, želim biti samostalna, a ne ovisiti o svojoj majci. Sanjam samo da budem sretna.


ŠTO BI ŽELJELA PROMIJENITI NA SEBI I ŠTO TI SE NA TEBI ILI U VEZI S TOBOM SVIĐA:

Fizički bi se htjela promijeniti, možda da imam kojih pet kila manje, htjela bi biti bolja osoba, ljepše se ponašati prema ljudima. Kod mene mi se najviše sviđa moj smisao za crni humor, i iskrenost s kojom nekad malo pretjerujem.

- 18:47 - Pljuni komentar! (22) - Nema se tu šta printat :D - #