nekako ćemo, a možda i nećemo

30.04.2006.,nedjelja

Čudnovate zgode Udruge mladih Alkoholičara



Vrijeme događaja: 29.04.2006.
Mjesto događaja: Preluk, Fun Academy
Tema: Kako smo se razbili :)
Likovi: Pogledajte slike
Kratak sadržaj: slijedi............

Evo mojeeee recenzijeee nočašnjih događaja :)
Došla dva draga prijatelja iz Zagreba, Mario & Alex. Šole (zebach-jebach) ih je pokupio na Žabici i došlepali su se do Stelle(JA), u njen sobičak. Iznenađujuće koliko je ljudi stalo u 9 metara kvadratnih. Stella je bila već oko 21,30 bila malo LI-LA. "Konobar" (dečko) koji ju je posluživao se baš potrudio da se napije prije nego uopće sve počinje.. :)
Oko 23 sata stigoše oni pred Fun Academy svi već pomalo zabijeni, a trebalo je još pit. I kako, svi znaju svoje granice u alkoholu, ali niko se toga ne drži, i uredno se te granice prelaze oko ponoći nije bilo osobe u ekipi koja nije bila izbijena. Krenuli su u Fun, platili upad cijelih 60 kuna i rastrčali se po Funu. Koliko se tamo može protrčat, odite pa vidite :P
U Funu je od samog početka, iako nismo ušli na početku pržio techno, baš onakav kakav je Stella voljela. No, nisu se dugo zadržali tamo, jer su htjeli još malo piti, a i Swen Vitekind je tek počinjao u 2 ujutro, tako da su vrijeme proveli vani, na divnim vremenskim uvjetima (KIŠA). Kako je alkohol polako izlazio svima na nos, odlučili su ga izbaciti kroz usta. Stella se igrala svojim prstićima i gurala ih u usta drugima.. (lijevom rukom gurala je dva prsta u usta dečku, a desnom sebi, kasnije ih oprala u lokvi!, te se ponudila gurnuti prste i Mariju.) Oko 2 sata su ipak otišli poslušati slavnog DJ-a ali ne predugo :) pa ipak je puštao 2 sata.. bilo je vremena :) Stella je sa svima uspjela popričati, zajebavati se, srela poznate ljude iz Funa, pa i s njima rijeć-dvije (kako si? si šta uzimao?)
Noć je bila jako lijepa, i neopisivo mi je drago što smo nakon PUNU KITU vremena uspjeli okupiti se, napiti se, zaboraviti na sve probleme i jednostavno se ZABAVLJATI.
iiiii još mi je draže što sam upoznala Alexa, s kojim sam pričala preko chata puno puno, i mislila sam da ga nikad neću upoznati, al evo došao je i taj trenutak :) pa mu se ovom prilikom i zahvaljuem na cedeju koji mi je donio, jer je super :) >>>Alex, treba ti bit žao šta si mi dao taj CD :) zakon je!

Jebote, kako sam se raspisala, idem sad stavit slikice pa pogledajte :)

Image Hosted by ImageShack.us
Silvija, Tina, i sLi ...

Image Hosted by ImageShack.us
Dva alkoholičara ...

Image Hosted by ImageShack.us
Đuro i Pero :)

Image Hosted by ImageShack.us
Aleksa i Pero :)

Image Hosted by ImageShack.us
"blago teleći pogled" :)

Image Hosted by ImageShack.us
:*

Image Hosted by ImageShack.us
majko, ća ste lipi na ovoj slici :)

Image Hosted by ImageShack.us
i ipak su svi stali u kadar :P

Image Hosted by ImageShack.us
Alkoholičar većeri.. :)

Image Hosted by ImageShack.us
i onda se dogoodi ovo..

Image Hosted by ImageShack.us
i za kraj moja best frendica, bez koje.. neznam šta bi :*******


Slike su takve kakve jesu, slikano je mobitelom.. Nadam se da ovaj post nije bio prenaporan. Toliko od mene :)

- 16:38 - Pljuni komentar! (9) - Nema se tu šta printat :D - #