nekako ćemo, a možda i nećemo

18.04.2006.,utorak

Đe mi nestala inspiracija???! [FIR FAKTOR] prijav' se, osjet' strah matere ti!

Uuuuuuu... Mislila sam da nikad na ovom blogu neću imat više od 2-3 komentara, a JUHU :) došli steeeeeeeee!!!! Baš sam si hepi zbog toga.. And just for the record jel čitate ono kad komentirate?

Zabranjeno je spamanje komentarima. Komentari tipa "Blogač ti je super posjeti moj" te lanci sreće se tretiraju kao spam.

Svim pošiljateljima lanaca sreće trajno će se zabraniti komentiranje po blogovima.

Neke ljude sam već prijavila, i obrisala te glupe komentare..Hvala curke, al meni to ne treba na mom blogu! Osim ako vi zelite bit pošteđeni(hmmm) komentiranja, slobodno mi to pišite :D

Moja draga majka me potjerala noćas, oko ponoći s kompa, pa sam se danas digla u 9! Opet neznam šta ću danas radit,kako sam se digla rano dan će puno duže trajati.... Trebala bi ić vozit role, đir žurkovo-kostrena. Aliiiiiii, seka mi nije donijela rolerice jućer.. Tako da nemam pojma šta ću danas radit.. bljjj
Jebenih 70 cedea iz prošlog posta...Presnimavam ih, evo već 3 dana i još mi ih je ostalo 13. :) A za tu uslugu ću dobit........SLADOLED!
PFFFFFFFFFFFFFFF
Nisam baš za neke dubokoumne textove jer baš ne razmišljam o nićemu, pa ćemo o pitanju života :P nekom drugom prilikom :)

- 10:15 - Pljuni komentar! (14) - Nema se tu šta printat :D - #