nekako ćemo, a možda i nećemo

15.04.2006.,subota

Ispred toaleta stoji stroga teta, znam... Nemam ništa sitnog g****o mora hitno van!

Ajme meni, neznam dal je zbog vremena, koje je oblačno sa sunčanim razdobljima il imam PMS (što je nemoguće) al osjećam se baš.... JADNO!
Znam da mi ovo baš nije tema za drugi post, al moram napisat neć, možda da sve gluposti koje mi se vrte po glavi podjelim s nekim..
Uglavnom, danas, VELIKA SUBOTA, i ja bi trebala ić van. Oke sve to, nije bitno, ali bitno je bilo što je trebao ići moj dečko koji nikad još nije išao samnom van na to mjesto, i tako sam bila sretna što će ić napokon jedan vikend na mjesto gdje ja volim ić subotom. Da bi mi jučer rekao, ma neću, neda mi se, kad ću stić doma, neda mi se trošit pare na to.. :( A bitno da sam ja uvijek tu, kad on može, mislim da NIJEDNOM nisam rekla NEMOGU, nemam para, neću se naspavat.. Totalno sam u qrcu jer me jednom rečenicom.. SJEBO!
Neka, neka... Ovo je drugi put da je nešto rekao i nije ispunio.. Nek bude još jedan i počet ću se osvećivat.. Zapravo, možda počnem s tim još i danas navećer. Osveta je slatka!mmm (samo da ne požalim) :)
Vama ostalima.. Želim da se danas, ako idete van, lijepo zabavite, isplešite se to je zdravo :) Jer ću upravo to i ja napraviti..
Ajme meni ovo je zakon! Ispisala sam tu par redaka i ponovno sam stara.. JUHU! Jebeš njega i sve osobe suprotnog spola, kad ja imam svoju frendicu, i bočicu sa "sprajtom" :) za navećer! Cheers!
Sretan Uskrs!

- 13:23 - Pljuni komentar! (3) - Nema se tu šta printat :D - #