< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

Neobične priče iz mog isto tako neobičnog života...

Free Website Counter






































Stranice i blogovi koje posjećujem

Blog.hr

Paperdollheaven.com

neovajlink
Super je, morate kliknut na ovaj link... Javite kak je bilo... naughty

Jasminayes
Superrrr blog od moje superrrr
frendice zakon je blog,
pa idite i posjetite ga...

Martasmijeh
Blog od moje naj frendice, baš je fora, i ona i njen blog, trenutno je
zaljubljena... Uvijek se smije i uvijek je vesela....

Karlothumbup
Blog od mojeg naj frenda, baš je super, voli rukomet i košarku,
pravi je "zavodnik".... hahahahahaha

Alexzujo
Super smiješni blog od jednog super kul dečka....
Visok je jedva 1.55, plavuša je ali je baš je zanimljiv...
Oko njega skaču sve cure iz petih razreda...

Rokonaughty
Roko je super dečko jako slatke kovrčave kosicesmijeh, još
samo da piše posteve više nego jedamput mjesečno...
Super je frend....



Nešto o meni

Ime:Nikol
Živim: u Štefancu (mjesto blizu Čakovca)...
Godine:13
Rođena:15.01.1994.
Naj frendice:
Barbara, Marta, Jasmina, Lana...
Frendi:
Antun, Karlo, Alex, Roko, Vanek...
Slušam:Sve što mi se sviđa...(Manuel Ortega, Bon Jovi, Evanesence....)
Ljubav:slobodna
Volim: -simpatične i zanimljive ljude
-voće
-slušati pjesme
-bijelu čokoladu
-svoj razred (NAJBOLJI 7.B)
-biologiju, kemiju, fiziku i matematiku
Ne volim:
-tračerice
-glupe i dosadne ljude
-neke učitelje
-špinat
-ljudi koji se prave da su nešto što nisu
-narodnjake...





utorak, 13.02.2007.

Valentinovo? Ma daj molim te!

Bok ljudi!
Tolko se stvari dogodilo od zadnjeg posta da je zločin da nebudem mogla sve to napisati u ovom postu...
Moja naj frendica je ostavila svog dečka (sada već bivšeg) koji je blago rečeno bio prava b....a. Ona je našla sreću negdje drugdje, bolje rečeno kod nekog drugog.smijeh...

S dečkima u razredu smo mi cure (Marta, Jasmina i ja) raspravljale o poluciji i općenito o pubertetu. Bilo je baš super, bili su jako ozbiljni o toj temiwink.

"Slučajno" sam naišla na blog jedne cure s kojom sam se prije jakooooooo posvađala, a na tom svom blogu me uspoređivala s Paris Hilton, ja stvarno ne znam po čemu sam joj ja slična! Kao prvo, imam mozak, nisam snimila ni jedan erotski film, nisam plavuša, redovito nosim donje rublje, ne nosim pse u torbici, nisam glupa, i ne volim baš previše rozu bojubangburninmad. I još je moju naj frendicu Martu usporedila s Nicole Ritchie! Mislim stvarno!!!! Ja nju stvarno ne kužim!

Kad smo danas došli s busa jednog je mog frenda tresnul auto! Auto!!!!!eekblablaeekheadbang Ne možete ni zamisliti kako sam se onda osjećala. Ne budem sad u detalje, ni ne budem više ništa pisala o tome jer me zamolil da nikome ne velim za to...

Ja sam vam inače loše volje,to Valentinovo mi nije jasno. Super je ako si u sretnoj vezi ali kaj s onim ljudima koji su na Valentinovo sami ili koji su baš prekinuli? Svaka druga reklama na tv-u je o nekvim čokoladicama, nekakvim plišanim medvjedićima... Sve je to lijepo i krasno ali sam onda ja tužna jer nemam nekog ko bi meni poklonil nekve čokoladice ili medvjediće... Niko me ne voli no...

Danas sam dobila dvije petice i jednu četvorku iz matematike,a jučer sam saznala da idem na županijsko natjecanje iz kemije.
Idem i na županijsko i iz biologije (ide i moja naj frendica Marta). Baš superthumbupsmijeh.

Iscrpila sam sve kolko-tolko zanimljive stvari iz prošlih par dana, a ostale vam (ako vas zanima) napišem u sljedećem postu...

Bok!



| CoMmEnTaRiChI (31) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>