< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

Neobične priče iz mog isto tako neobičnog života...

Free Website Counter






































Stranice i blogovi koje posjećujem

Blog.hr

Paperdollheaven.com

neovajlink
Super je, morate kliknut na ovaj link... Javite kak je bilo... naughty

Jasminayes
Superrrr blog od moje superrrr
frendice zakon je blog,
pa idite i posjetite ga...

Martasmijeh
Blog od moje naj frendice, baš je fora, i ona i njen blog, trenutno je
zaljubljena... Uvijek se smije i uvijek je vesela....

Karlothumbup
Blog od mojeg naj frenda, baš je super, voli rukomet i košarku,
pravi je "zavodnik".... hahahahahaha

Alexzujo
Super smiješni blog od jednog super kul dečka....
Visok je jedva 1.55, plavuša je ali je baš je zanimljiv...
Oko njega skaču sve cure iz petih razreda...

Rokonaughty
Roko je super dečko jako slatke kovrčave kosicesmijeh, još
samo da piše posteve više nego jedamput mjesečno...
Super je frend....



Nešto o meni

Ime:Nikol
Živim: u Štefancu (mjesto blizu Čakovca)...
Godine:13
Rođena:15.01.1994.
Naj frendice:
Barbara, Marta, Jasmina, Lana...
Frendi:
Antun, Karlo, Alex, Roko, Vanek...
Slušam:Sve što mi se sviđa...(Manuel Ortega, Bon Jovi, Evanesence....)
Ljubav:slobodna
Volim: -simpatične i zanimljive ljude
-voće
-slušati pjesme
-bijelu čokoladu
-svoj razred (NAJBOLJI 7.B)
-biologiju, kemiju, fiziku i matematiku
Ne volim:
-tračerice
-glupe i dosadne ljude
-neke učitelje
-špinat
-ljudi koji se prave da su nešto što nisu
-narodnjake...





četvrtak, 09.11.2006.

Upomoć!

Ej ljudi....Neznam ni sama kaj da pišem jer je u zadnje vrijeme ovaj blog izgubio svoju početnu svrhu, mislila sam pisat o mom jako sretnommmm životu,ali život mi više nije sretan pa ne znam zašto ga uopće i pišem, ali evo,još jedan ne baš tako depresivan post...
Danas smo imali skraćene satove jer smo poslije išli na neku predstavu. Nikad nisam baš jako voljela predstave, a sad ih volim još manje...i to zbog samo jednog razloga, jednog dečka koji bi mi moral biti frend. Znam da valjda već svima dosađujem s njim, ali jednostavno naše prijateljstvo ne funkcionira, nikako se ne možemo složiti u nekim stvarima. Danas sam na toj vražjoj predstavi trebala sjediti pokraj njega, ali je on nekome navodno čuval mjesto (sigurno, možeš si mislit), samo nije htjel da sjedim pored njega, pa nisam otrovna, ne smrdim i ne grizem, ne bi mu ništa napravila, ne znam stvarno zakaj je tak reagiral, nebrem ga to baš pitati jer mu se neda dopisivat (i još jedamput:možeš si mislit). Mislim da on ni sam nezna dali smo mi prijetelji ili ne, jer prijatelji se ne odmiču jedni od drugih... Stvarno neznam kaj mu je došlo....
Možda više ne želi da budemo prijatelji, a ja ga sigurno ne budem silila. Baš me boli briga, pustila budem ga na miru pa nek si onda on misli. Ne postoji osoba na svijetu naravno ,osim njega, koja mi u životu nije donijela ništa više osim velike tuge i puno dijelića slomljenog srca, nemogu to više tako nastavit,svega mi je dosta pa se on treba odlučiti: Jesmo li prijatelji ili ne???????????? Ne mogu više,nemam strpljenja. Nek se odluči. Ne bi se htjela posvađati s njim, pa ako ON pročita ovaj post, nek zna da ne mislim ništa loše, i da ne bi htjela da nešto krivo shvati... A i ako ga pročita neka molim ostavi komentar sa svojom odlukom, jer se ja stvarno nemogu više s tim zamarati!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



| CoMmEnTaRiChI (40) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>