< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

Neobične priče iz mog isto tako neobičnog života...

Free Website Counter






































Stranice i blogovi koje posjećujem

Blog.hr

Paperdollheaven.com

neovajlink
Super je, morate kliknut na ovaj link... Javite kak je bilo... naughty

Jasminayes
Superrrr blog od moje superrrr
frendice zakon je blog,
pa idite i posjetite ga...

Martasmijeh
Blog od moje naj frendice, baš je fora, i ona i njen blog, trenutno je
zaljubljena... Uvijek se smije i uvijek je vesela....

Karlothumbup
Blog od mojeg naj frenda, baš je super, voli rukomet i košarku,
pravi je "zavodnik".... hahahahahaha

Alexzujo
Super smiješni blog od jednog super kul dečka....
Visok je jedva 1.55, plavuša je ali je baš je zanimljiv...
Oko njega skaču sve cure iz petih razreda...

Rokonaughty
Roko je super dečko jako slatke kovrčave kosicesmijeh, još
samo da piše posteve više nego jedamput mjesečno...
Super je frend....



Nešto o meni

Ime:Nikol
Živim: u Štefancu (mjesto blizu Čakovca)...
Godine:13
Rođena:15.01.1994.
Naj frendice:
Barbara, Marta, Jasmina, Lana...
Frendi:
Antun, Karlo, Alex, Roko, Vanek...
Slušam:Sve što mi se sviđa...(Manuel Ortega, Bon Jovi, Evanesence....)
Ljubav:slobodna
Volim: -simpatične i zanimljive ljude
-voće
-slušati pjesme
-bijelu čokoladu
-svoj razred (NAJBOLJI 7.B)
-biologiju, kemiju, fiziku i matematiku
Ne volim:
-tračerice
-glupe i dosadne ljude
-neke učitelje
-špinat
-ljudi koji se prave da su nešto što nisu
-narodnjake...





petak, 06.10.2006.

Savršen tjedan.....(aha, možeš si mislit)

Bok ljudi!
Neznam kak da počnem, u ovom se tjednu svašta dogodilobangsmijehzujocerekrolleyesnamcorthumbupkissburninmadcoolheadbangdead, pa dobro idemo od početka.

bangU utorak sam se ozljedila, bilo je jako dosadno, imali smo blok sat hrvatskog, matematiku, povijest,tjelesni i tehnički.
Najbolje mi je bilo na tehničkom. Išli smo u muzej starih "aparata" u staroj školi. Tamo je na zidu visjela slika s otvorenja 2004. Ja sam bila na toj slici s Karlijom. Mi smo otvorili izložbu........

smijehU srijedu sam se počela dopisivala s nekim........Saznala sam da je jedna cura govorila užasne stvari o meni, a sad se pravi da mi je nekva frendica. S jednim sam dečkom riješila razne probleme......."Sprašila" sam tračerice-prave kokoške i bilo mi je super. U školi smo se zezali i smijali...Cijeli je dan padala kiša...

zujoU četvrtak smo trebali imati dan sporta.... kros i te stvari ali je prošlu noć padala kiša i sve je bilo mokro. Hvala bogu. U dvorani smo igrali odbojku. Opet sam se s nekim dopisivala....
cerek Kad je završil taj "sportski" dan moje " društvo" se preselilo na obližnje košarkaško igralište.... Tam se svašta dogodilo.....rolleyes Ivannamcor i Anjathumbup su "skupa" pa su tam sjedili na betonu i "razgovarali" se......kiss Isto kao i jedan drugi par za koji sumnjam da bi bili sretni da im objavim imenaburninmad.........Malo detaljnije u sljedećem postu......

coolDanas je u školi bilo baš zanimljivo..... Prva dva sata smo imali zemljopisheadbang i još smo pisali test, poslije smo imali biologiju, bilo je ok. Sljedeći sat smo imali informatiku umjesto likovnog.. i to je bilo ok. Onda smo imali njemački, pisali smo ispit, bilo je baš teškodead, Karlo se sjel pokraj mene da nekaj prepiše......Učiteljica nije bila baš dobre volje, ustvari bila je užasne volje, jedva smo izdržali... Poslije sam još morala na trening (treniram odbojku) i svega mi je dosta..........Valjda budem se i danas s nekim dopisivala......

I to bi bilo to vidimo se i prekosutra na istom mjedtu i u slično vrijeme..........

I još nešto:puno komentirajte,to vrijedi i za tebe Marta i za tebe Karlo!!!!!!!!!!!!!







| CoMmEnTaRiChI (3) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>