rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

Neobične priče iz mog isto tako neobičnog života...

Free Website Counter






































Stranice i blogovi koje posjećujem

Blog.hr

Paperdollheaven.com

neovajlink
Super je, morate kliknut na ovaj link... Javite kak je bilo... naughty

Jasminayes
Superrrr blog od moje superrrr
frendice zakon je blog,
pa idite i posjetite ga...

Martasmijeh
Blog od moje naj frendice, baš je fora, i ona i njen blog, trenutno je
zaljubljena... Uvijek se smije i uvijek je vesela....

Karlothumbup
Blog od mojeg naj frenda, baš je super, voli rukomet i košarku,
pravi je "zavodnik".... hahahahahaha

Alexzujo
Super smiješni blog od jednog super kul dečka....
Visok je jedva 1.55, plavuša je ali je baš je zanimljiv...
Oko njega skaču sve cure iz petih razreda...

Rokonaughty
Roko je super dečko jako slatke kovrčave kosicesmijeh, još
samo da piše posteve više nego jedamput mjesečno...
Super je frend....



Nešto o meni

Ime:Nikol
Živim: u Štefancu (mjesto blizu Čakovca)...
Godine:13
Rođena:15.01.1994.
Naj frendice:
Barbara, Marta, Jasmina, Lana...
Frendi:
Antun, Karlo, Alex, Roko, Vanek...
Slušam:Sve što mi se sviđa...(Manuel Ortega, Bon Jovi, Evanesence....)
Ljubav:slobodna
Volim: -simpatične i zanimljive ljude
-voće
-slušati pjesme
-bijelu čokoladu
-svoj razred (NAJBOLJI 7.B)
-biologiju, kemiju, fiziku i matematiku
Ne volim:
-tračerice
-glupe i dosadne ljude
-neke učitelje
-špinat
-ljudi koji se prave da su nešto što nisu
-narodnjake...





subota, 16.09.2006.

Početak

Ja ustvari ne znam kako počet pisat ovaj blog, ne znam zakaj ga pišem, ni ne znam kaj da na pišem na njemu. Ali nekak treba početi pa evo. Ja sam normalna teenegerica, imam 13 godina ,slušam Avril, Pink i sve kaj se sluša. Već idem u 7 razred i trebam se štrebat po cijele dan posebno zbog tog novog program HNOS-a, i zbog naših dosadnih profesora. Kao i većina mojih frendica imam punoooooo ljubavnih problema ali mislim stvarno puno, kao prvo zaljubila sam se u bivšeg s kojim baš i nisam u super odnosima, sviđa mi se još neko.........mogla bi nabrajat do sutra ,ali mi se neda otkrivati sve škakljive detalje,a vjerujte stvarno su škakljivi. Ove godine idemo na maturalac, jedva čekam.......To je sve za sad kad se sjetim nečeg zanimljivog

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| CoMmEnTaRiChI (5) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>