subota, 19.04.2008.

Why not me before you?

Dosta sam razmišljala i uz pomoć meni jako dragih ljudi sam shvatila u čemu je problem...
Ne znam ni sama broj ljudi kojima sam slomila srce, ali znam jednu stvar...Bila sam neoprezna, previše zaljubljena i previše sam voljela da bih vidjela jednu činjenicu...
Od samog početka je bilo previše situacija koje se ne bi trebale događati 'normalnim' parovima...Bez obzira na sve, nisam znala da ću s tvojim slomit i svoje srce...
Sad ćeš se vjerojatno pitat što mi je...
Pa...Ne znam...Ništa više nije kakvim se čini, gubim tlo pod nogama i slamam srce koje nikada nebi smjelo biti slomljeno. Plaši me, jebeno me plaši činjenica da sam se vezala za nekoga tko bi me mogao povrijediti. Žao mi je što ti ispadaš žrtva svega toga ali ja jednostavno trebam jamstvo da ću se i iz ovoga izvući sa svim dijelovima sebe i svog srca.




16:09 | Komentari 4 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>