.

.

.

.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

sve o mojoj mržnji prema tokio hotelu!

Linkovi

Neki super blogovi

O meni

Ja sam matea. imam 13 godina! mrzim tokio hotel! slušam razno od popa preko narodnjaka pa sve do rocka. obožavam životinje. doma imam 2 psa, 2 mačke i papigu. volim izlaske. prolazim sa 4. bavim se sportom. imam dečka kojeg volim! najveća želja mi je da tokio hotel crkne!

15.07.2006., subota

I`m back!!!!

Evo mene!!! Vratila sam se! Opet se vraćamo na ištu temu:tokio hotel-sucks! To su takvi pederi, budale, glupani, idioti, izjebane pičke, smeće, ološ, kokoši ružne, smrdljivci... to je mali dio njihovog opisa. Za sve th fanove:ja ne mislim vrjeđati tokio hotel do bola, dobro sam sam to učinila, ali ja samo želim da svi tokio hotel fanovi vide da je th obična glupost! Otvorite oči vi fanovi! Da nema vas oni bi bili jad i bjeda! Oni iskorištavaju ljude koji vole tu glazbu za novce! Oni žele lovu ništa više, ni nova prijateljstva, cure ili dečke samo lovu! Shvatite da su moje namjere ozbiljne i dobre! Ja na neki način pomažem svijetu! Pokušavam svijet učiniti boljim! A vi (anti fanovi) mi pomozite! Moramo spasiti svijet od takvih budala! Oni ne zaslužuju ljubav nego samo ljudsku mržnju! Usto oni će postati nepolularni za 2 godine! Već sad padaju u zaborav! Djevojke koje su nedavno slušale tokio hotel slušaju neku ozbiljniju glazbu! šta je bolje nirvana koja je uvijek totalno cool i koju se uvijek sluša. Nirvana je glazba koja traje vječno ne pada u zaborav! Ili je bolji tokio hotel koji je vladao 1 godinu i sad je gotovo! Sad vladaju drugi! Tokio hotel svima pomalo dosađuje i to svima samo to fanovi neće priznati! Mnogi ljudi ovaj blog smatraju glupima ali nije pomaže ljudima da otkriju tokio hotel! Čak sam primila i komentar da sam opsjednuta tokio hotelom! E pa nisam! Ja želim pomoći mnogima i to ću i ostavariti! istina je bolna ali se mora prihvatiti! Ja sam u teen časopisu pročitala kako se jedna cura opsesivno zaljubila u toma! Pa ja neću probati pomoći takvim ljudima! Ta opsesivnost je bila ili će biti kod svih samo je kod te cure u jačem obilku! Meni to njie bolesno, naprotiv žao mi je cure! Sada da ne počinjem dugačku priču i ovaj post napišem na 5 staranica ja odlazm! Ne zuvijek! I dalje ću pisati blog samo neću odgovarati na sve komentare! to je sve od mene!! Evo slikca!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us