.

.

.

.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

sve o mojoj mržnji prema tokio hotelu!

Linkovi

Neki super blogovi

O meni

Ja sam matea. imam 13 godina! mrzim tokio hotel! slušam razno od popa preko narodnjaka pa sve do rocka. obožavam životinje. doma imam 2 psa, 2 mačke i papigu. volim izlaske. prolazim sa 4. bavim se sportom. imam dečka kojeg volim! najveća želja mi je da tokio hotel crkne!

07.07.2006., petak

Bok! Evo ja se odlučila napokon javiti. Nemam ideju za naslov pa je ovaj. malo je jadan ali šta ću ja? Sada malo da prokomentiramo vaše komentare. Hvala za toliko komentara. Idim da mi je samo jedna cura prigovorila. Ja imam pravo na mišljenje ak im mrzim mrzim ih ako želim imati blog na kojem ću ih vrjeđati imati ću! Molim vas da to shvatite. Ne znam šta da pišem svoje mišljenje sam iznesla u prošlom postu. Svinje! Pederi! Kako ih je mu munjara n.k. nazvala billove cure. Ali zbilja to jesu! Priredila sam malo slikica. Evo naprimjer ova, tu bill drži cigaretu kao žensko pogledajte! zar nije kao cura?
Image Hosted by ImageShack.us
Ha? Vidite?
Evo još malo slikica!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
ha ha! ova je dobra!

Image Hosted by ImageShack.us
ovo bill? ha ha! baš!

Image Hosted by ImageShack.us
još dokaza da je peder! georg je billov dečko

Image Hosted by ImageShack.us

znam znam naslov je puno slika ali kaj ću spor mi je kompjuter!!! ne mogu ga čekati toliko! obećajem sljedeći put više!
NE SLUŠAJTE TOKIO HOTEL!