petak, 21.02.2014.

BACK TO BLACK

Ili - kako sam se nakon dvije godine sretnog izbivanja ponovno vratila u jaslice ...

Bio je lijep sunčan dan kada mi je javljeno da se kolegica vraća s porodiljnog te me šalju natrag u Glavnu Zgradu. U vrtić ili jaslice, pitala sam u strahu. Nakon duljeg razmišljanja i dogovora čudnih i neodređenih, odlučeno je - jaslice it is! Malo je za reć da sam se pripremala na najgore, točnije na ono šta sam dvije godine ranije pustila iza sebe ( a mogu reć da nije uvijek bilo veselo kako je nekome možda izvana izgledalo ). Bilo ih je tada 12, na jednu tetu ( s preklapanjem smjena od 1 i pol sata ), od čega svih 12 u pelenama. Pa si vi, dragi mame i tate koji imate jedno, pomnožite s brojem popišanih i pokakanih pelena u toku samo jednog dana. Uglavnom, nakon dvije godine kaosa, plača, šmrklji do poda, kakanja u i van pelena, nisam mogla vjerovat kako posao odgajatelja može biti skoro pa premiran po dolasku u stariju vrtićku grupu. Iznenađenjima nije bilo kraja, od toga da me nitko nije pitao da mu navučem majicu, hlače, papuče, plakao da želi piti, jesti, maziti se ... jednom rječju, odjednom mi je moj poziv počeo sličiti na ono što sam odabrala godinama prije. No, svemu dođe kraj, pa tako i svakodnevnim avanturama i smiješnim izjavama 4, 5 i 6 - godišnjaka, i eto tete natrag među svoje! Dočekaše me raširenih ruku i ustiju, ako mogu tako reć, jer recimo samo da uvijek netko teže prihvati novu tetu, pogotovo ako je i sam nov u stranom okruženju. Dogodiše se također i neke promjene, pa tako više nije dvanestero već šesnaestero djece na jednu tetu, ali ako ništa, a ono barem nisu baš svi do jednoga u pelenama. Nda, to jako puno znači kada ovih 8 - ero piša i kaka za njih 10 - ero ... ali, ajde, ne smijem se žalit, it' s ok ... Istina, ne sjećam se kada sam zadnji put u ovih zadnjih par tjedana sjela, čula tišinu ili išta slično njoj, ali zapravo sam zadovoljna kako se stvari odvijaju. Možda potajno čak i uživam u neumoljivom tuljenju i slinjenju, proljevićima i inim veseljima ... hm, tko zna ...

- 15:49 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2014  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28    

Veljača 2014 (2)
Siječanj 2014 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi