siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentarichi+++ yes / n0..

Design: mare&luce

Opis bloga

...pročitajte pa saznajte...


Cool Clocks at Wishafriend


...nešto o meni...

...zovem se Nea...
...imam 14 godina...
...živim u Rijeci....
...bavim se plesom, sviram klavir i pišem romane...

Image and video hosting by TinyPic

VOLIM:
- svoju familiju
- frendove i frendice
- ples
- starke i vansice
- Twilight cerek
- rock
- prirodu i životinje
- dobrotu
- iskrenost
- ljeto
- blog, fejs, MSN

NE VOLIM:
- pušenje
- alkohol
- loše ljude
- depresiju
- kišu
- cajke
- povrće
- dvoličnost
Ostalo o meni pročitajte u prwom postu!


Image and video hosting by TinyPic



...PRAVILA... fino

1. ako si weć tu, ostawi komentar!
2. komentiraj post, a ako ga nisi pročitao/la reci da nisi!
3. glasuj na anketi!
4. reci ako si uzeo/la neku sliku s bloga!
5. pridržavaj se tih pravila!




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


...linkovi...

Ordinary girl

Angel from your nightmare

Colors make ppl happy

mali mjehurich dizzevi

emo-princess avatari


- u linkove idu blogovi koji mi se svide i koji često komaju post, a ako hoćete razmjenu linkova, samo javite! thumbup




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost




Plizz glasuj! Samo klik na jedan odgovor fino

Ocjeni moj blog!
Fenomenalan
Jako dobar
OK
tak-tak
grozan
  
pollcode.com free polls





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost




...moja abeceda....sretan

A - Avril
B - boje
C - cvijeće
Č - čokolada njami
D - dobrota
Đ - đeparac thumbup
E - Edward Cullen cerek
F - frendice, facebook
G - glazba
H - Hrvatska hrvatska
I - Internet
J - jelo njami
K - klavir
L - lova $
LJ - ljetoo
M - mama, more
N - Nea (ja) smijeh
O - odgovaranje headbang
P - ples, palačinke njami
R - rock
S - starke
Š - škola bang
T - Twilight thumbup
U - usne
V - voljeti
Z - zeleno
Ž - životinje



Image and video hosting by TinyPic

...moje naj naj...

GLAZBA - rock, pop
PJEVAČICA - Avril, Britney
GRUPA - Linkin Park
PJESMA - Leave out all the rest, Circus
FILM - Sumrak, Step up 2 thumbup
SERIJA - Malcolm u sredini, Dadilja
GLUMAC - Robert Pattinson
GLUMICA - Sandra Bullock
KNJIGA - Laura 1,2,3, Srce od tinte
ČASOPIS - Bravo, OK!
HRANA - palačinke njami
PIĆE - cedevita
IGRICA - The Sims cerek
BOJA - plava, zelena, bijela, crvena...ma swe! zubo



Image and video hosting by TinyPic



Don't click here!





Glitter Text @ Glitterfy.com



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

subota, 31.01.2009.

O Twilightu i mom stilu xD

mahHeeii ljudi!! Dobro vidite, da, da, nowi post je Nea natipkala! smijeh

E, da, malo sam promijenila look bloga. Nowi dizz....slikice....hehe...nadam se da wam se swiđa! Znate nešto mi štedite na kommowima...ja jawim post, a neki od was ništa...recite mi onda bar ako wam se neda čitat...razumjet ću namcor.

Pa da wam kažem prwo da sam išla gledat Twilight...Sumrak...i film je preedoobaar!! thumbup. Prije mi se nije baš sviđao Robert Pattinson (Edward), ali kad sam ga vidjela u filmuu cerek, sve se promijenilo! Već sam naučila svirati na klaviru dvije pjesme iz Sumraka, onu Bella's lullaby koju Edward svira i još jednu...sretan
Bila sam danas s mamom u Toweru, i kupila jednu precooool Roxy smeđu majicu s kapuljačom i nekim tirkiznim cvijetovima...baš je onako skejterska...a ja se još nisam odlučila za svoj stil. Mislim prije sam se više furala na emo robu. Pa sam počela se oblačit više cool i šminkerski. Pa imam i skejterske robe...od cipela najviše volim starke i vansice...i šarene majice, na peace i ostalo. Ma sve ja volim! Tako da se još nisam našla u nekom posebnom stilu oblačenja. smijeh

To bi bilo to za ovaj post...neznam ča da više pišem...nut...ostavite komiće, glasujte na anketi i pročitajte nova pravila bloga!!

Do sljedećeg posta,
Nea mah


Image and video hosting by TinyPic



| komaj,mi komaj..jeaaa (51) | troshi boju | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.