siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentarichi+++ yes / n0..

Design: mare&luce

Opis bloga

...pročitajte pa saznajte...


Cool Clocks at Wishafriend


...nešto o meni...

...zovem se Nea...
...imam 14 godina...
...živim u Rijeci....
...bavim se plesom, sviram klavir i pišem romane...

Image and video hosting by TinyPic

VOLIM:
- svoju familiju
- frendove i frendice
- ples
- starke i vansice
- Twilight cerek
- rock
- prirodu i životinje
- dobrotu
- iskrenost
- ljeto
- blog, fejs, MSN

NE VOLIM:
- pušenje
- alkohol
- loše ljude
- depresiju
- kišu
- cajke
- povrće
- dvoličnost
Ostalo o meni pročitajte u prwom postu!


Image and video hosting by TinyPic



...PRAVILA... fino

1. ako si weć tu, ostawi komentar!
2. komentiraj post, a ako ga nisi pročitao/la reci da nisi!
3. glasuj na anketi!
4. reci ako si uzeo/la neku sliku s bloga!
5. pridržavaj se tih pravila!




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


...linkovi...

Ordinary girl

Angel from your nightmare

Colors make ppl happy

mali mjehurich dizzevi

emo-princess avatari


- u linkove idu blogovi koji mi se svide i koji često komaju post, a ako hoćete razmjenu linkova, samo javite! thumbup




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost




Plizz glasuj! Samo klik na jedan odgovor fino

Ocjeni moj blog!
Fenomenalan
Jako dobar
OK
tak-tak
grozan
  
pollcode.com free polls





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost




...moja abeceda....sretan

A - Avril
B - boje
C - cvijeće
Č - čokolada njami
D - dobrota
Đ - đeparac thumbup
E - Edward Cullen cerek
F - frendice, facebook
G - glazba
H - Hrvatska hrvatska
I - Internet
J - jelo njami
K - klavir
L - lova $
LJ - ljetoo
M - mama, more
N - Nea (ja) smijeh
O - odgovaranje headbang
P - ples, palačinke njami
R - rock
S - starke
Š - škola bang
T - Twilight thumbup
U - usne
V - voljeti
Z - zeleno
Ž - životinje



Image and video hosting by TinyPic

...moje naj naj...

GLAZBA - rock, pop
PJEVAČICA - Avril, Britney
GRUPA - Linkin Park
PJESMA - Leave out all the rest, Circus
FILM - Sumrak, Step up 2 thumbup
SERIJA - Malcolm u sredini, Dadilja
GLUMAC - Robert Pattinson
GLUMICA - Sandra Bullock
KNJIGA - Laura 1,2,3, Srce od tinte
ČASOPIS - Bravo, OK!
HRANA - palačinke njami
PIĆE - cedevita
IGRICA - The Sims cerek
BOJA - plava, zelena, bijela, crvena...ma swe! zubo



Image and video hosting by TinyPic



Don't click here!





Glitter Text @ Glitterfy.com



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

utorak, 27.01.2009.

životne važnosti i problemi sadašnjice xD...LOL

Malo ozbiljan i odrasli naslov! hahaha...pa pročitajte! Nie tako dosadno kao što zvuči...nut

Ponekad kad se malo zamislim shvatim da u budućnosti, kad ja budem naborana sijeda babuskara, neće više biti djetinjstva. Pritom mislim na to da će se klinke već u prvom razredu osnovne praviti da su prvi razred srednje, šminkati se, imati dečke, pušit i ta ostala odrasla sranja. Kad se sjetim sebe kad sam bila 4.razred, sjećam se da smo nosili barbike u školu, i naravno mrzili dečke i oni nas, za ljubav ddd nismo ni znali...cerek. Bili smo taako daleko od toga. Bilo smo djeca. A sad...se sve promijenilo....jedna Nora iz moje plesne grupe, koja je sad 4. razred, ima "dečka" i neki dan je stavila maskaru u školu...mislim meni je to smiješno rofl...ali onda nakon toga tužno...jer nikad neće znati da je fora biti dijete...bit će odrasla cijeeeeli ostatak života, a dijete još samo par godinica...i tak...ali jbg žiwot se mijenja...i ljudi se mijenjaju....o Bože ja wam tu meljem ko neka starica u stotoj rofl, ali šta ću kad je to istina! Hehe...treba užiwat u žiwotu...stalno biti heppy...smijehna swe gledat s vedrije i optimistične strane...iskoristit swaku priliku...ne biti tužan zbog jednog kilograma wiška ili ako te frizerka krivo ošiša...jer to su sitnice...kojima se treba smijati...sretan...žiwot je kratak...UŽIWAJTE U NJEMU!!!! čak i ja neki put ne uspijevam...ali sam shvatila da je tako najbolje thumbupthumbupthumbup
pa sad sam wam u tom naletu inspiracije malo ispričala o žiwotu! smijeh kad se kod mene u zadnje wrijeme niš zanimljiwo događa, mislim događa se uwijek neš zanimljiwo, ali je swe po starom...paa...sam morala neš napisat smijeh
to je to, komajte post i glasujte na naketi!!

Weeeeliki pozzz swim čitateljima od Nee mah


Image and video hosting by TinyPic



| komaj,mi komaj..jeaaa (45) | troshi boju | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.