Negdje u mislima...

11.12.2007., utorak

Na "kraju" uvijek stanes sam pred sebe, tad ces vidjet sve sto treba doc na naplatu. Jesi li spreman platit cijenu nedjela???? Sto ako dodje vrjeme otplate u obliku bezvremenskog ogledala istine?? Sto ako naplate dolaze u obliku istine o ljudima i njihovi emocijama?? Sto ako u totalnom ne miru moras sjedit sam sa sobom u mraku i gledat svijet kako prolazi pokraj tebe, a u isto vrjeme znas da to nije taj svijet koji je tvoj svjet? ti zivis svjet otplate i nemozes se zabavljat, ti si u drugom planu...u planu odrade... sto ako si bio veliki mocnik proslih par zivota i sad sva nedjela otplacujes kroz tjelo, sad, u ovom trenutku i zivotu...jel bi se mogao pomirit s time?? s takvom apstrakcijom??? Znaci, svaka bol u tijelu, svaka strijelica Bogova koja svaki put zadire duboko u tjelo je opravdama nekim davnim stvarima iz proslih zivota. Ali ne ovim zivotom, u ovom zivotu si ratnik svjetlosti, Vilenjak...ali u tami svijeta...
Sto ako vidis na nekoj cudno, neopisivo visokoj razini da u svjetu nedostaje toliko ljubavi...sto ako mozes pruzit tu ljubav i znanje,sto ako te ta ne pohlepna, dobrocudna misao i djelo odvede u totalnu iscrpljenost. SVI SAMO UZIMAJU!!! NITKO NEZELI NISTA DAT!! HALO??? DAJ MALO SVJESTI JEBOTE!!!!!!!!!! PA NISTE JEDINI LJUDI NA SVIJETU, IMA I DRUGIH KOJI TREBAJU VASU LJUBAV I POMOC!!! nemozes hodat zivotom i samo uzimat...ljudi su evoluciski totalno ispod mrava...oni bar znaju sto znaci kolektiv i zajednicki rad. Oni znaju djelit iz srca, iz postanka...najvise sam se razocaro kad sam vidio da su mi najblizi toliko odvratni, toliko prazni, tako sebicni!!! pa sam tako i ja prazan i osudjen na prazninu...

Razbija me, trga me taj osjecaj u tjelu, te otrovne strelice Bogova... Pronaso sam svjetlo, ali to je bila samo igra Bogova, samo da me upoznaju s onim sto propustam, da ceznem za onim sto je bilo prije tisucu i tisucu godina...vjerojatno zato i jesam proveo desetljeca u tim zaboravljenim i izgubljenim pecinama...kad bi bar snaga Duha bila dovoljno jaka da prevazidje te puke praznine srca...al opet kazu, svako zlo za neko dobro...mozda zbog tog posjedujem znanje o tako velikim stakorima danasnjeg podzemlja zajdenice, mozda zato znam sto je ljubav, zato sto je nemam...mozda zato znam cijenit zdravlje, zato sto ga nemam...nemogu vise stisnut zube i trpjet zivot! Zelim izrazit tu nesrecu nekome, ali nitko ju nezeli cut...ah...neznam...


BooM
Zaplesimo ples postanka!! Nema predaje!hehehehehehezujo

<< Arhiva >>